בארץ

פעילי המחאה צבעו מזרקה באדום: איך זה קשור לבן גביר?

חברי ארגון "חוסמים את ההפיכה", ביצעו פעולת מחאה בכיכר הכנסת בתל אביב, שם צבעו את המזרקה באדום והרימו שלט "בן גביר חוגג על הדם של כולנו"
מערכת ice | 
המיצג נגד בן גביר (צילום טוויטר)
פעולת מחאה יצירתית התקיימה היום (ראשון) בתל אביב. חברי הארגון "חוסמים את ההפיכה", צבעו את המזרקה שבכיכר הכנסת בצבע אדום, המסמל דם, כאשר המסר הוא לכיוונו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. הפעילים שמו את הקריקטורה של השר על מזרון ים והניפו את השלט "בן גביר חוגג על הדם של כולנו".
 
כך נכתב בחשבון הטוויטר של הארגון: "צבענו כעת באדום את המזרקה בכיכר הכנסת בתל אביב. ממשלת בן גביר חוגגת על הדם של קורבנות הטרור משני הצדדים. פיטורי גלנט הוכיחו את האינטרס האמיתי של ממשלת העבריינים שבעבור דיקטטורה הם יקדמו מלחמת אזרחים. הביטחון שלנו הופקר; הבערת אל-אקצא, שלושה נרצחים ביממה בחג, טילים בצפון ובדרום. רק לפני שבועיים בהובלתו של בן גביר ותמיכת השרה המיזוגנית לקידום מעמד האישה, הופל חוק האזיק שאמור לשמור על חיינו. הפסקנו לשתוק. אין מקום לפשיסט, גזען ועבריין מורשע ליד שולחן הממשלה".
בסיום האקט המחאתי, כך כתב הארגון: "הפעולה הסתיימה לפני כמה שעות, אבל המזרקה עדיין אדומה. שום משאבה לא תנקה את דם הקורבנות של מדיניות הממשלה. אין לכהניזם מקום במדינה. בן גביר הביתה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה