בארץ

זוכת האח הגדול עברה ניסיון שוד: "פרצו לרכב, הכל שבור"

האקטיביסטית למען חיות, טל גלבוע, עברה אירוע לא נעים, בלשון המעטה, כאשר בסיום הטיול המשפחתי, התגלה כי הרכב שלה נפרץ, השמשות ניפצו ובוצע ניסיון גניבה של חלקי המכונית
מערכת ice | 
טל גלבוע (צילום ויקיפדיה)
זוכת העונה השישית של הריאליטי "האח הגדול", טל גלבוע, עברה אירוע מאוד לא נעים ואף מפחיד היום (שבת), כאשר במהלך טיול משפחתי, הרכב שלה נפרץ, תוך גרימת נזק גדול. כך היא דיווחה מהשטח בחשבון הטוויטר שלה: "כך הסתיים הטיול שלנו בחירבת בורגין. ניפצו לנו את שמשות הרכב וניסו לגנוב מצבר/מנוע. אם אין מג"ב אל תשאירו את הרכבים לבד".
 
בהמשך היום, האקטיביסטית למען חיות ויועצת ראש הממשלה בתחום, העלתה גם תיעוד וידאו, בו היא צילמה את הנזק לרכב וקריינה את הסיטואיציה: "פרצו את הרכב, הכל שבור, ניסו לגנוב פה כנראה את המצבר או משהו, את המנוע. ככה האוטו נראה. הוא מניע, אז אנחנו נזיז אותו מכאן. צריך להזיז פה הכל. פשש יא יאללה".
 
גלבוע סיכמה את החוויה עם טון חיובי, כאשר לקראת סוף היום צייצה: "תכלס היה לנו אחלה יום למרות הסיום הצורם שלו, יש לנו ארץ מהממת! רועי החליט לאתגר את הקלסטרופוביה שלי ואני הרגשתי אמיצה במיוחד:) כי בתכלס החוכמה היא להתמודד עם הפחד, לא הפחד עצמו. אפילו צב פגשנו בדרך (נזכרתי כמה צבים הייתי רואה כשהייתי קטנה). שימרו על הארץ, כי אין לנו ארץ אחרת!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה