בארץ

משרד האוצר נגד מירי רגב? מונע את פיטורי מנכ"ל הרכבת

משרד האוצר מנסה למנוע את פיטורי מנכ"ל רכבת ישראל על ידי "ביטול" הסיבה העיקרית שבגינה שרת התחבורה מירי רגב מעוניינת לפטר אותו
מערכת ice | 
רכבת ישראל שתייה (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
משרד האוצר מנסה למנוע את פיטורי מנכ"ל רכבת ישראל, מיכה מייקסנר, על ידי "ביטול" העילה שבגינה שרת התחבורה מירי רגב ויושב ראש דירקטוריון הרכבת משה שמעוני מעוניינים לפטר אותו.
שמעוני שלח אתמול (שלישי) מכתב ובו הוא מפרט למייקסנר את הסיבה לפיטורים: "למרות כל ניסיונותיי לקדם את נושא רכש הקרונות ברכבת ישראל, שיקול הדעת המוטעה שלך ואי הובלת הנושא כנדרש ובהתאם לכללי מנהל תאגידי תקין, הביאו עד עתה לחוסר קבלת החלטה בנושא אשר הינו מהותי ומרכזי ומהווה אבן יסוד בהתפתחות הרכבת".
סגן הממונה על התקציבים איליה כץ וסגן בכיר לחשב הכללי יובל רז שלחו מכתב למייקסנר בו הם מאשרים לו להקדים את רכש הקרונות המתוכנן. במכתב נכתב כי: במסגרת אישור תקציב המדינה לשנים 2022-2021 סוכם בין משרדי האוצר והתחבורה על תוכנית הרכש של רכבת ישראל שכללה הצטיידות משמעותית בקרונות נוספים החל משנת 2026."
במכתב עוד נכתב כי: "בהתאם ליוזמתך להקדים את תוכנית רכש הקרונות לטובת מתן מענה לעומסים ברכבת, עסקו בחודשים האחרונים נציגי המדינה מטעם משרדי האוצר והתחבורה בהקדמת רכש קרונות לטובת הארכת המערכים הקיימים. יוזמה זו תאפשר מענה לעומסים הקיימים והצפויים בטווח הזמין המהיר ביותר, וזאת לאור העובדה שביצוע פרויקטי תשתית חדשים נמשכים שנים ארוכות".
מייקסנר נחשב למנכ"ל מוערך מאוד כאשר ההישג העיקרי איתו הוא מזוהה יותר מכל הוא קידום פרויקט החשמול שהרכבת סיימה כבר 60% ממנו. בנוסף, מייקסנר חתם לאחרונה על הסכם קיבוצי עם ועד עובדי הרכבת שסיים סאגה בת 5 שנים של התנגשויות בין הצדדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה