בארץ

קטי שטרית תוקפת: "צריך להידבר אבל לא להתקפל"

אשת הליכוד לא מסתירה את אכזבתה מעצירת החקיקה אבל מעודדת ממפגן הימין אמש בירושלים
דוד זולדן | 
קטי שטרית (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
ח״כ קטי שטרית מהליכוד מעודדת מנהירת ההמונים להפגנת הימין הגדולה אמש בעד הרפורמה המשפטית אך לא מסתירה את אכזבתה מהמהלך של נתניהו: "אנרגיות מדהימות בהפגנה אתמול. תודה לכם שיצאתם והראיתם לכולם שגם אנחנו יכולים להפגין, שאנחנו חזקים. תודה שהשמעתם את קולכם בעד הרפורמה. צריך להידבר אבל לא להתקפל. אנחנו לא נתקפל".
מוקדם יותר התחוור ולא במפתיע כי יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן אינו שבע רצון מהחלטת נתניהו על עצירת החקיקה. הבוקר שוחח עם ניסים משעל וגדעון אוקו בתכניתם ב-103FM והביע את זעמו והפגין את התנגדותו לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית: "זו טעות לעצור את החקיקה, דווקא מתוך הרצון להידברות. מאחר ואני השקעתי בהידברות שעות רבות, ימים רבים, יותר מזמן העבודה שלי. אנחנו אמרנו בצורה מאוד ברורה שאנחנו חושבים שזה הדבר הלא נכון לעשות".
גם אחרי הדברים האלה רוטמן עדיין מקבל את מרותו של רה"מ ונושך שפתיים: "מקבלים את החלטתו של ראש הממשלה. בסופו של דבר יש גורם אחד שאחראי למדינה, לשלמותה, לעניין הביטחוני, כלכלי וכל העניינים, הוא קיבל את ההחלטה הזו, אנחנו מקבלים ומכבדים. העובדה שיש מחלוקות ולא תמיד הסכמות ובסופו של דבר מקבלים החלטה על פי מבנה קואליציוני, מוסכמות וכללי הכרעה זו דמוקרטיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה