השוק

קניוני עופר מצטרפים לשביתה: סוגרים את כל הקניונים בישראל

אחרי שיו"ר ההסתדרות, ארנון בן דוד, הודיע על השבתת המשק, קניוני עופר, להם עשרות קניונים בישראל, מצטרפים לשביתה וסוגרים את כל הקניונים שלהם בישראל
מערכת ice |  1
קניון עופר הקריון (צילום יחצ)
על רקע שביתת הענק במשק הבוקר (שני) בעקבות הרפורמה המשפטית והכאוס האדיר ששורר בישראל, גם קבוצת קניוני עופר וקבוצת עזריאלי, להן עשרות קניונים בישראל, הודיעו כי הם מצטרפים לשביתת הענק וסוגרים את כל הקניונים בישראל.

בתוך כך, מנכ"ל רשת מתחמי הקניות ביג, חי גאליס, הודיע הבוקר לעובדים כי הרשת מצטרפת לשביתת הענק וסוגרת את כל המתחמים בשעה 12:00. ההודעה הגיעה לאחר שארנון בן דוד, יושב ראש ההסתדרות, החליט היום במסיבת עיתונאים דרמטית במיוחד יחד עם בכירי המשק ומנהלי הבנקים הגדולים בישראל, להשבית את המשק בישראל.
וזה ממש לא הסוף. בנוסף לאוניברסיטאות שהחליטו לשבות ולבתי החולים שעובדים במתכונת חירום, גם ויושב ראש ועד העובדים של רשות שדות התעופה, פנחס עידן, הודיע כי בעקבות הפגנות הענק והמחאות בישראל בעקבות הרפורמה המשפטית, כל ההמראות מישראל מבוטלות עד להודעה חדשה: "הנחיתי לעצור את כל ההמראות מישראל", אמר עידן, כאשר גם מרשות שדות התעופה אישרו את הדברים. כמו כן, 73,900 נוסעים אמורים לעבור היום בנתב"ג, כאשר חצי מהם לפחות ממריאים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חכו ליום שאחרי
    ימנית גאה 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה מי ייכנס אליכם שוב.מי שמשתק מדינה שלא יתפלא
    סגור