בארץ

קריסת העגורן באשקלון: חברת החשמל מפרסמת הודעה רשמית

אף שתאונת הקריסה של העגורן באשקלון התרחשה אמש, טרם אותרו שני הנעדרים שהיו על העגורן בזמן התאונה וההתרסקות לתוך הים. לאור המצב, חברת החשמל מפרסמת עדכון בנושא
מערכת ice | 
העגורן שקרס (צילום פלאש 90)
הבוקר דווח על תאונה מצערת בתחנת הכוח של חברת החשמל באשקלון, שם עגורן ענק, עם משקל של כאלף טון, התרסק אל תוך המים כשעליו שני עובדים של החברה. מאותה עת החלו החיפושים אחר העובדים, ללא הצלחה. כעת חברת החשמל מעדכנת במצב. בעת זו שמם של הנעדרים לא פורסם לציבור.
מחברת החשמל נמסר: "צוותים של חברת החשמל בשיתוף כוחות חיל הים, היחידה הלאומית לחילוצים מיוחדים (להב״ה) ומשטרת ישראל ממשיכים בסריקות לחילוץ שני הנעדרים. יחידת הרווחה של חברת החשמל בקשר הדוק עם משפחות הנעדרים ותומכת בהן".
כזכור, הבוקר התקבלה תגובה רשמית גם מטעם המומחה אלון שמש, שהעריך כי "בהסתמך על התמונות שעברו ברשתות, ניתן לראות שהמסילה והמזח קרסו באזור מסוים והדבר הביא לנפילה של העגורן לים. היציבות של העגורנים מושגת בין היתר מתשתית שצריכה להיות מספיק חזקה כדי לשאת את המשקל העצמי ואת משקל המטען עם מקדמי ביטחון. לעיתים כאשר התשתית קורסת גם העגורן קורס ואין לזה קשר לחוזק העגורן עצמו. הסיבה יכולה להיות כוח דינאמי (מתפרץ) חיצוני ואף מכת רוח פתאומית בעוצמה גבוהה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה