בארץ

מיכאלי ציטטה מהתנ"ך והוכיחה את המתפרעים בחווארה

יו"ר העבודה מרב מיכאלי הפתיעה היום בפתח ישיבת הסיעה כשסיפרה את הסיפור של שמעון ולוי בשכם: "יעקב אבינו אמר להם – ביישתם אותי, עשיתם מעשה שלא ייעשה. אתמול בחווארה מחבלים יהודים עשו מעשה שלא יעשה"
דוד זולדן |  1
מירב מיכאלי (צילום פלאש 90)
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי הדהימה את חברי סיעתה והפגינה בקיאות יחסית בספר בראשית כשמסרה דבר תורה מפתיע בפתח ישיבת הסיעה היום ובו התייחסה לכעסו של יעקב על שמעון ולוי בספר בראשית. מיכאלי השוותה את הסיפור התנ"כי לתגובת המתנחלים החריפה באירועי הלילה  אמש בחווארה בעקבות הפיגוע המזעזע שהתרחש בגזרה.
"כששמעון ולוי, שני בניו של יעקב אבינו הלכו ונקמו את אונס אחותם בכל העיר שכם, אמר להם יעקב – 'עכרתם אותי להבאישני'" אמרה מיכאלי. "יעקב אבינו אמר להם – ביישתם אותי, סיכנתם אותי, עשיתם מעשה שלא ייעשה".
"אתמול בחווארה, מחבלים יהודים עשו מעשה שלא יעשה" מיכאלי המשיכה בלהט להטיף מוסר לפורעים היהודים. "מעשי טרור שבוצעו על ידי מחבלים יהודים בעלי תעודות זהות כחולות וייצוג בתוך הכנסת והממשלה. מחבלים יהודים שהולכים ושורפים כל מה שנקרה בדרכם תוך קריאות נקמה. טרור מבית".
לדברי מיכאלי: "אלה הגידולים הרעילים שצומחים בערוגות הפרא של הימין הקיצוני שנתניהו מגדל ומטפח כבר 30 שנה. לאט אבל בטוח, הוא גידל אותם וטיפח אותם והכניס אותם לכנסת, ועכשיו הוא הכניס אותם גם לממשלה. לתוך הממשלה המסוכנת וההרסנית ביותר שהייתה בישראל. הם הולכים ומתרבים, הולכים ומתחזקים והם מאיימים למוטט עלינו את הבית".
מיכאלי חתמה: "הממשלה הכול כך גזענית והאנטי ציונית הזו אפילו לא מגנה את מעשה הזוועה הזה, אפילו לא מתנערת מהמיליציות החמושות והמסוכנות האלה. מליציות שלא מכירות בכלל בחוק הישראלי או בסמכותה של הממשלה. החבורה הפושעת הזאת צברה הרבה מאד כוח פוליטי ולא מהססת להשתמש בו. הם מנצלים היום את הכוח הזה כדי להרחיב את הפרעות ואת האלימות וכדי לרסק את הדמוקרטיה שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי אוי אוי
    הרבי נחמן 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעשה גם יעשה.התנכלויות לישראלים,יפסקו באחת.
    סגור