בארץ

אמסלם תוקף את חנן יובל: "מי זה? תביאו את קובי פרץ"

ח"כ דודי אמסלם מהליכוד ממשיך להדוף מתפרצות מהמחנה שמולו ומתייחס לדבריו של הזמר חנן יובל שאמר כי: "לשיר בכנסת בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי", וסירב להופיע במשכן באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל
דוד זולדן |  2
דודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90)
חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד מתקומם נגד האמנים שמצטרפים למחאה נגד הרפורמה והיום התייחס לסירובו המפתיע של הזמר חנן יובל לשיר במשכן הכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל.
יובל אמר בין השאר כי: "הכנסת הזאת - של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי, של יו"ר הכנסת - זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי". בתגובה לדברים כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו: "חנן יובל... מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ כדי שישיר לנו את השיר 'אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמים'".
המהומה החלה כאשר חנן יובל הוזמן לשיר במשכן הכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל וסירב. בהתכתבותו עם מפיק האירוע, הדהים כשכתב: "לכנסת הזאת, של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי שנהנה מההומור של אלמוג כהן, של יו"ר הכנסת שבמקום לגעור בטינופות הוא אוסר על הצילום שלהם, שלא ידעו בחוץ, ועוד ועוד - שאמשיך? ואין אפילו צדיק אחד שיקום ויזעק. זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי. אוכל לא חסר ולא יחסר בבית משפחת יובל. על היושרה עבדתי כל החיים. הייתי חייב לכתוב לך. בהצלחה ושבת שלום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זמר
    Joejoe 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השירים שהוא כביכול היה שר הם יותר כמו דקלום . אף פעם לא היה זמר במלוא המילה . בושה לכנסת לארח סוג ב' .
    סגור
  • 1.
    מי זה אמסלם?? עבד נרצע של המלך הסגול
    אל יהוד 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ונייר הניגוב של צרה. איש טיפש שמקומו בזבל.
    סגור