בארץ

נפתלי בנט שובר את החוקים: כך יעקוף 'תקשורת עוינת'

בשיטת "עשה זאת בעצמך" עוקף בנט את המראיינים שעלולים לנשוך עד זוב דם, ומציג אלטרנטיבה לתקשורת המסורתית שכבר לא מעניקה יותר ימי חסד 
דוד זולדן |  2
נפתלי בנט (צילום pixabay,פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה לשעבר בנט לא לוקח סיכונים מיותרים מול מראיינים שעלולים להיות עוינים ונערך בעצמו לקיים ראיון שבו ירגיש בבית ויקבל את הזמן הדרוש לו ולא יופרע במהלך דבריו. גם השאלות יכתבו מראש, האולפן כבר נבחר בקפידה ובתום הריאיון הוא יעבור עריכה קפדנית ויעלה לערוץ היוטיוב שיקודם היטב ברשת.
בראיון בנט מסכם את כהונתו כראש ממשלה במהלך השנה שבה כיהן. בנט הפיק ומימן את הריאיון בעצמו ועדיין לא ברור מי המראיין שגם ירוויח כסף וגם יקיים ראיון לא קשה במיוחד. חשוב לציין כי מאז עזב את לשכת רה"מ, בנט סירב להתראיין לתקשורת הישראלית.
בסרטון שיופץ יפרוש את משנתו בנוגע לסוגיות אקטואליות בוערות וידבר גם על התקופה בה כיהן כרה"מ. בלשכתו של בנט, עדיין לא מגלים מי המראיין שנבחר לטובת המשימה. יצוין כי חלק מהריאיון, שיתף בנט עם הניו יורק טיימס בכתבה שעלתה השבוע בעקבות התקיפה באיראן. 
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מאותת לאחרונה למערכת הפוליטית על שובו לזירה. השבוע השתתף באירוע של הפדרציות היהודיות של ניו יורק והתייחס להקמת הממשלה עם מנסור עבאס והשמאל ואמר שזה היה הדבר הנכון לעם ישראל.
בנט סימן את האירועים שהביאו להפלת הממשלה, ותקף את החלטתו של שר הבריאות הקודם ניצן הורוביץ, לאפשר הכנסת חמץ לבית החולים. בנט כינה את ההחלטה "טיפשית" ואמר כי הורוביץ "פעל בצורה שגויה". כאשר נשאל בנט אם הוא מתכוון לחזור לפוליטיקה, השיב: "אני אחזור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנוכל מרעננה..אין בושה. עוד מעט השפחה שקד תפתח מכון (ל"ת)
    50 מליון ש"ח 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לך לכל הרוחות (ל"ת)
    יגאל 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור