בארץ

העיתונים יחטפו הפסדים של מיליונים: החוק שמפחיד את הפרינט

על פי דיווחים חדשים הממשלה החדשה תשקול חוק שיבטל את הצורך בפרסום מודעות ממשלתיות בעיתונים ובכך תביא להפסד של מיליונים עבור העיתונים המובילים - כמה הם עשויים להפסיד?
מערכת ice |  1
עיתונים
הממשלה השישית של נתניהו יצאה בשעות האחרונות לדרך וכבר דווח כי בוטלה רפורמת הכשרות וכעת עמית סגל מדווח כי ייתכן ונשקלת חקיקה חדשה שתייתר את הצורך בפרסום מודעות ממשלתיות בעיתונות הכתובה - דבר שיפגע כלכלית במידה מסוימת בעיתונים.
נכון לעת זו העיתונים בארץ שמפרסמים את מודעות הממשלה השונות מקבלים על כך עמלות שמביאות להכנסות של מיליונים. מדובר על מודעות שונות שעד כה הייתה החובה לפרסם אותם באופן רשמי על מנת ליידע את הציבור. עם זאת, לא ברור לאור העידן הדיגיטלי האם באמת יש בהן צורך ממשי.
במידה ומודעות אלו יופסקו העיתונים כאמור יאבדו לא מעט כספים. על פי עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים, שצייץ בנושא עיתון ישראל היום וידיעות אחרונות יאבדו כל אחד כ-5 מיליון שקל, עיתון גלובס והארץ יאבדו כ-2 מיליון שקלים כל אחד. 
יתרה מכך, על פי ורטהיים מדובר בתכנון מדויק של נתניהו, בעוד שסגל מתמקד רק בפגיעה האפשרית בעיתון הארץ: "אם זה נכון, הוא צודק, אבל ״הארץ״ הוא שולי. זה מהלך מתוחכם של נתניהו, שיורה בכדור אחד גם בידיעות וגם בישראל היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצוין !!! (ל"ת)
    אסף 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור