בארץ

בוגי יעלון "מברך" על השבעת הממשלה: "עבריינים, גזענים ולאומנים"

"היום, לראשונה מאז תקומת ישראל בארץ ישראל, תושבע ממשלת קלון, ממשלה עבריינית, בראשות נאשם בפלילים", צייץ טוויטר
מערכת ice |  1
משה בוגי יעלון, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (חמישי), תושבע הממשלה החדשה ברשותו של בנימין נתניהו. שר הביטחון לשעבר, בוגי יעלון, אחד מהמבקריו הגדולים של גוש נתניהו הביע את דעתו על האירוע כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "היום, לראשונה מאז תקומת ישראל בארץ ישראל, תושבע ממשלת קלון, ממשלה עבריינית, בראשות נאשם בפלילים, שקשר גורלו האישי עם שותפים עבריינים, גזענים ולאומנים, המעמידים את קיומנו כאן כמדינה יהודית וכחברה דמוקרטית ליברלית, בסכנה קיומית ממשית. אל ייאוש! נאבק בממשלה הזו ללא מורא - עד שתעבור מהעולם".
מדובר על המשך הביקורת של הרמטכ"ל לשעבר על הממשלה החדשה, כאשר בחודש הקודם הוא צייץ את הדברים הבאים, בנוגע להרכבת הקואליציה: "אספקת שמפניה, סיגרים ותכשיטים למשפחת נתניהו- הוציאה את המילה 'בושה' מהמילון הפוליטי-ציבורי בישראל. עדות נתניהו בוועדת החקירה לאסון 45 הנספים במירון- הוציאה את ה'אחריות' מהמילון".
יעלון לא הסתפק בדבריו הללו והוסיף: "הרכבת ממשלה בראשות נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, עם מועמדים מורשעים ונחקרים - מוציאה את ה״יושרה״ ו״שלטון החוק״ מהמילון. חקיקת חוק שיבטל את סמכות בג״צ ע״י קואליציה כזו - תוציא מהמילון את ״ניגוד העניינים״, ״הפרדת רשויות״, ״איזונים ובלמים״, ותוציא תעודת פטירה לדמוקרטיה הישראלית. ראשי האופוזיציה העתידית - אייכם?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכון
    היידה 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודק במאה אחוז ,חייבים לעצור את כל ההשקעות לישראל
    סגור