ויראלי

יאיר וליהיא לפיד כפי שלא ראיתם מעולם

יאיר לפיד, ראש הממשלה של ישראל ואשתו ליהיא לפיד, חוגגים 32 שנות נישואים. לפיד חשף פרטים נדירים במיוחד כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו סטורי בו הוא מציג את תעודת הנישואים של הזוג. צפו בתיעוד הנדיר
מערכת ice | 
יאיר וליהיא לפיד (צילום תומר נויברג, פלאש 90)
יאיר לפיד, ראש הממשלה של ישראל ואשתו ליהיא לפיד, חוגגים היום (רביעי) 32 שנות נישואים. לפיד חשף פרטים נדירים במיוחד כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו סטורי בו הוא מציג את תעודת הנישואים של הזוג המלכותי.
לצד התמונה של תעודת הנישואין, בה השניים נראים צעירים ושונים באופן דרסטי מכפי שהם נראים היום, לפיד כתב: "ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיי. יום נישואין 32 שמח. מזל טוב אהובתי", ואל הסטורי המרגש שהעלה ראש הממשלה הוא הוסיף תיוג של ליהיא לפיד.
כזכור, אתמול רשת אל ג'זירה הודיעה כי הגישה תביעה לבית הדין הבינלאומי בהאג נגד צה"ל, בעקבות  הירי למוות בעיתונאית הרשת שירין אבו עאקלה. הרשת הקטארית הודיעה בטוויטר כי הגישה את התביעה לאחר תחקיר שערך הצוות המשפטי שלה בנוגע למקרה.
יאיר לפיד לא נשאר חייב והגיב לתביעה שהגישה אל ג'זירה כנגד צבא ההגנה לישראל כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אף אחד לא יחקור את חיילי צה"ל ואף אחד לא יטיף לנו על מוסר לחימה, בטח לא רשת אל ג'זירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה