בארץ

איש תקשורת בכיר: "הטלוויזיה בעולם חזקה מאי פעם"

כנס "תל אביב גלובל מדיה" הראשון התקיים בשבוע שעבר בנוכחות מאות אנשי תעשיה מהארץ והעולם. פרט לאורחים הבינלאומיים הרבים, האורחים זכו להרצאה של השחקן והקומיקאי גורי אלפי
מערכת ice | 
שרון כידון וגורי אלפי (צילום אקום אסטרטגיה, יחסי ציבור)
חברת "אקום אסטרטגיה" קיימה בשבוע שעבר את כנס "תל אביב גלובל מדיה" הראשון בו התארחו כמה מבכירי תעשיית הפרסום, השיווק והתקשורת הבינלאומית לצד מאוד אורחים מהתעשייה בישראל.  בכנס דנו על האתגרים שמחכים לתעשייה בעתיד הקרוב.
בין האורחים הבינלאומיים היה ז'אן-בטיסט מוג'יו, ראש חטיבת השיווק ב-RTL, שהעביר הרצאה בה סקר את התמורות שחלו בשוק הטלוויזיה. לדבריו, הטלוויזיה בעולם חזקה מאי פעם. מהמספרים שהציג הוא הראה כי בשוק האירופאי ל-92% מהציבור יש טלוויזיה בביתם ו-55% קנו טלוויזיה חכמה בשנתיים האחרונות.

ב"פסגת המדיה העולמית", אותה הנחתה שרון כידון, התארחו כמה מבכירי התעשייה מעבר לים ומטרתו הייתה לשתף בטרנדים ותובנות חדשות מהתקשורת העולמית, למנף הזדמנויות עסקיות ולקדם שותפויות. אורחים נוספים שלקחו חלק היו ניקולס לאטור שהיה הפרסומאי והאסטרטג של מקדונלד'ס, לוריאל ופולקסווגן בין היתר, וקתרין אדלר, מנהלת משרד המכירות העולמי של "גרונר+ג'הר" ואורחים רבים נוספים.  
האירוע נחתם בהרצאה של גורי אלפי אותה העביר לקהל הנלהב באנגלית שוטפת ושבר את הקרח כאשר סיפר כיצד גוגל מתרגם את שמו לאנגלית – "Thousands of puppies".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה