בארץ

מיקי לוי מתוודה: "הכנסת הקודמת - נקודת שפל בתולדות המדינה"

יו"ר הכנסת מיקי לוי נאם בטקס הפתיחה של הכנסת ה-25 והטיח דברי ביקורת בכנסת היוצאת: "הכנסת הקודמת היוותה נקודת שפל בתולדות המדינה, בשיח הפוגעני והמשתלח. השבעתה של כנסת חדשה מהווה שעת רצון לתיקון"
דוד זולדן | 
מיקי לוי (צילום אתר הכנסת)
בפתח דבריו בכנס הפתיחה של הכנסת ה-25 התייחס יו"ר הכנסת מיקי לוי למוישי הולצברג בנם של הזוג הולצברג זכרם לברכה שנרצחו בפיגוע במומבאי לפני ארבע עשרה שנים. מוישי הקריא פרק תהילים ולוי הגדיר זאת כמעשה של צמיחה.
"מויישי, הקריא בפנינו את המזמור מתוך ספר התהילים שאיתו התפללו הוריו ושרד את התופת. מויישי מסמל את החיבור בין העבר לעתיד. את התקווה של עמנו לעתיד טוב יותר. אין ראוי ומתאים ממנו לעמוד כאן, ברגע הקדוש הזה, בו מושבעת כנסת חדשה".
לוי התייחס לפיגוע שאירע הבוקר באריאל: "לצערי הרב, גם היום ראינו עדות נוספת לאותו טרור רצחני המבקש לפגוע בנו ולהרוג חפים מפשע, רק בגלל שהם יהודים. בשמי ובשם הכנסת כולה, אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים בפיגוע באריאל ואני שולח תפילה  להחלמתם המהירה של הפצועים. נמשיך לרדוף את מבקשי רעתנו בכל מקום שנדרש לו".
לוי הטיח ביקורת בכנסת הקודמת שהוא עצמו הופקד על ניהולה השוטף: "מהניסיון שצברתי אני אומר לכם בכאב גדול: הכנסת הקודמת היוותה נקודת שפל בתולדות המדינה, בשיח הפוגעני והמשתלח, בערעור על הלגיטימציה של ממשלה שקיבלה את אמון הכנסת ובשבירת כל כללי המשחק הנהוגים שידע הבית הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה