בארץ

נפתלי בנט נפרד בכאב: "זה היה השיעור האחרון שהעביר בחייו"

היום הותר לפרסום כי רס"ם במיל' שאול מויאל נפל בקרב בדרום לבנון. מי שקיבל את הבשורה הקשה והחליט להספיד את מויאל ז"ל, אב ל-10, הוא ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, מאחר ומויאל היה המורה של בנו
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הודעות ה"הותר לפרסום" הפכו להיות החשש הלאומי ונראה כי כולם מקווים רק כי בבוקר, שיקומו, לא תגיע הודעה כזו. אך למרבה הצער, כל עוד הלחימה במעוזי הטרור תימשך, נמשיך לקבל את הבשורות הקשות והכואבות כל כך.
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, קיבל גם הוא בשורה שכזו היום (ראשון), כמו כל עם ישראל, על נפילתו של שאול מויאל ז"ל בקרב בדרום לבנון. אך לבנט היה קשר אישי, יחסית, למויאל ז"ל, מאחר והוא היה המורה למדעים של בנו. בנט פרסם לפני זמן קצר ציוץ ברשת החברתית X, בו הוא ספד לו במילים כואבות ומרגשות.
בפתח דבריו כתב בנט: "״הרב שאול״, המורה למדעים של בני הקטן דוד, נפל בקרב בלבנון. תראו את הסרטון הזה שמבטא אהבה עמוקה לתלמידים לצד הומור עצמי. אנחנו צופים בזה, צוחקים ובוכים, צוחקים ובוכים. לפני חודש בערך דוד חזר הביתה נסער: באמצע שיעור מדעים, הרב שאול מויאל המקסים קיבל צו-8 להתייצבות מיידית". 
 
"אז הוא נאלץ לקטוע את השיעור באמצע. בדיעבד, זה היה השיעור האחרון שהעביר הרב שאול בחייו. לפני מספר שעות תלמידיו, שכל כך אהבו אותו, התבשרו שהוא נפל. שאול מויאל ז״ל, מראשוני המתיישבים באלוני שילה שליד קרני שומרון, נשוי לסמדר ואב לעשרה". הוסיף בנט.

 
לסיום, כתב נפתלי בנט: "רק בשישי האחרון ביקרתי חברים עם משפחתי ביישוב הקטנטן והמיוחד הזה. היה נראה די ריק מגברים, כי רובם במילואים. שאול התנדב למילואים והוא נפל בהגנה על תושבי הצפון. יהי זכרו של שאול מויאל ברוך ונצור לעולמי עד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה