בארץ

מאות אלפי שקלים, זהב רב ואמצעי לחימה: משטרת ישראל בתפיסה חריגה

משטרת ישראל פשטה על בתים של מספר חשודים המזוהים עם ארגון פשיעה מצפון הארץ בעיר מער, שם רשתו תפיסה חריגה במיוחד של כ-400 אלף שקל במזומן, עשרות מטבעות ואונקיות זהב, אמצעי לחימה, תחמושת, ועוד. 
מערכת ice | 
משטרת ישראל בתפיסה (צילום דוברות משטרת ישראל)
בפעילות של שוטרי המחוז הצפוני במשטרת ישראל, יחד עם לוחמי משמר הגבול, זאת כחלק ממבצע "בלימת חירום", איתרו השוטרים מאות אלפי שקלים, זהב רב ואמצעי לחימה ברשותם של חשודים המזוהים עם ארגון פשיעה.
אתמול (שלישי), פעלו שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי משמר הגבול בעיר מעאר. במהלך הפעילות פשטו הכוחות על בתיהם של מספר חשודים המזוהים עם ארגון פשיעה מצפון הארץ.
בביתו של אחד החשודים איתרו הכוחות מעל 320 אלף שקל במזומן, כסף זר בשווי של מעל 60 אלף שקל, מעל ארבעים מטבעות ואונקיות זהב וכן רכוש וממצאים נוספים. בסמוך לבית נוסף הצליחו השוטרים לחשוף מצבור אמצעי לחימה של מספר מחסניות לרובה M-16 וכן מאות כדורי תחמושת. מספר החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ובהתאם לממצאי החקירה יוחלט על המשך התהליך הפלילי בעניינם.
ממשטרת ישראל נמסר לסיום כי "שוטרי מחוז צפון נלחמים סביב השעון בארגוני הפשיעה המטילים אימה על האזרחים הנורמטיבים. הכוחות תופסים עבריינים בשעת מעשה, מפעילים טכנולוגיות ורחפנים כדי לאתר כלי נשק, לעצור חשודים ולפגוע בפעילות העבריינית של הארגונים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה