בארץ

הרמטכ''ל בבסיס גולני שנפגע מהכטב''ם: "ממשיכים להילחם ולהתאמן"

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע אמש לבסיס האימונים של חטיבת גולני וקיים תחקיר ראשוני עם המפקדים "״אנחנו במלחמה, ותקיפה של בבסיס אימונים בעורף היא קשה והתוצאות כואבות. אנחנו ממשיכים להילחם ולהתאמן לקראת הבאות"
דורון בלוך | 
הרצי הלוי (צילום ויקיפדיה-דובר צהל)
לאחר האירוע הקשה אתמול  (ראשון) בו בסיס האימונים של גולני נפגע מכטב''ם ששיגר החיזבאללה, ופגע בחדר האוכל בבסיס, בשעה בה חיילים רבים נכחו במקום לארוחת הערב, וכתוצאה מכך נהרגו ארבעה וכן נפצעו עוד רבים, הגיע הרמטכ''ל הרצי הלוי למקום.
בהגעתו לבסיס גולני בסמוך לאירוע ולאחר פינוי הפצועים מהמקום, קיים הלוי תחקיר ראשוני עם המפקדים על האירוע הקשה, וכן שוחח עם המפקדים וצוותי הרפואה בבסיס. כזכור, גורמי רפואה רבים הוקפצו למקום, וכן קציני בריאות נפש רבים מטעם צה''ל נשלחו למקום על מנת לתת מענה ראשוני לחיילים אשר היו עדים לפגיעה ונזקקו לסיוע נפשי.
 
הרמטכ''ל בבסיס גולני שנפגע.    קרדיט: דובר צה''ל
כמו כן, אמר הרמטכ''ל הלוי על האירוע  ״אנחנו במלחמה, ותקיפה של בבסיס אימונים בעורף היא קשה והתוצאות כואבות. פעלתם היטב בטיפול ופינוי הפצועים והנפגעים. חבקו את המשפחות השכולות, לוו את הפצועים וחזקו את המפקדים והחיילים" עוד הוסיף לומר בסוף דבריו "אנחנו ממשיכים להילחם ולהתאמן לקראת הבאות. חטיבת גולני רשמה הישגים רבים במלחמה והתמודדה בנחישות עם מצבים קשים, לכו בדרך המורשת״. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה