בארץ

אבל כבד בבת ים: "אנחנו בהלם, הקהילה בשוק מזה שהלך לעולמו"

בנימין סינאי, בעל חנות הבגדים הוותיקה "אופנת בנימין" בבת ים, הלך לעולמו אחרי התמודדות במחלת הסרטן. הלקוחות נותרו בהלם מוחלט: "היה אחד האנשים הטובים והצדיקים ביותר בעיר"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אבל כבד נפל על העיר בת ים אחרי שנודע כי אחת הדמויות האהובות והמיתולוגיות בעיר, בנימין סינאי, בעל חנות הבגדים הוותיקה "אופנת בנימין" ברחוב החרושת 14 באזור התעשייה בעיר, הלך השבוע לעולמו אחרי התמודדות קשה עם מחלת הסרטן.
על פי הדיווח היום (רביעי) ב"מיינט", הלקוחות של בנימין סינאי ז"ל היו בהלם מוחלט כאשר גילו במפתיע מודעת אבל על דלת החנות שלו באזור התעשייה שבעיר. אחד מהלקוחות הקבועים בחנות של סינאי ז"ל סיפר: "אנחנו בהלם, היה אחד האנשים הטובים והצדיקים ביותר בעיר".
עוד סיפר כי שלח מספר פעמים אנשים ללא יכולת כלכלית לרכוש אצלו חליפות. הם הלכו אליו, הוא הלביש אותם ואף לא לקח עבור זה כסף: "הוא היה איש כל-כך יקר. הקהילה פשוט בשוק מזה שהלך לעולמו".
בתו של סינאי ז"ל, עדי סינאי, סיפרה על נסיבות לכתו מן העולם: "אבא היה מעשן כבד. בשנים האחרונות הוא הפסיק אך היה לו קשה והוא עבר ניתוח. נראה שהריאות שלו לא עמדו בזה". בנימין סינאי ז"ל הותיר אחריו את אשתו סילביה, שני ילדיו - עדי ושמוליק, ונכדתו יעל. המשפחה יושבת שבעה ברחוב אילונה פהר 9, חולון. יהי זכרו ברוך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה