בארץ

אם לתינוק בן 9 חודשים נרצחה בפיגוע: "הוא צרח, שוטרים לקחו אותו"

ענבר שגב ויגדר ז"ל, בת 33, אם לתינוק בן 9 חודשים, נרצחה בפיגוע המחריד ביפו כשהייתה עם התינוק שלה בדרך הביתה על הרכבת הקלה. אחת הנוסעות שהייתה באזור, הוציאה את התינוק מהמנשא ונסעה עם שוטרים לבית החולים, שם אביו לקח אותו: "סביבי היו שלוש גופות והתפללתי שהאמא בחיים"
מערכת ice | 
ענבר שגב ויגדר זל (צילום באדיבות המשפחה)
פיגוע משולב מזעזע התרחש אתמול (שלישי) בשדרות ירושלים שביפו, בתוך הרכבת הקלה בעיר ובאחת התחנות בה, אחרי ששני מחבלים מתועבים רצחו בדם קר 7 ישראלים ופצעו 17 נוספים בטבח המוני.
שני מחבלים שהחלו במסע הרג ברכבת הקלה והמשיכו רגלית על רחוב ירושלים, נוטרלו ע"י פקחי יחידת סלע ואזרחים שהיו במקום באמצעות אקדחים אישיים. שמן של שתיים מהנרצחות הותר לפרסום: שחר גולדמן, בת 30 מלוד וענבר שגב ויגדר, בת 33 מתל אביב.
ענבל שגב ויגדר ז"ל, הייתה ברכבת הקלה יחד עם התינוק שלה בן ה-9 חודשים שהיה במנשא במהלך הפיגוע. אחת מהנוכחות במקום, אישה מבת ים בת 40, ראתה את הכל מול עינייה והחליטה לפעול. היא הוציאה את התינוק מהמנשא ודאגה להביא אותו לבית החולים.
בראיון שערכה ל-YNTE שחזרה את רגעי האימה: "היא באה לרדת וכנראה נורתה. שמענו את התינוק צורח. שלפנו אותו מהמנשא, יצאתי עם התינוק מהרכבת, ואז ראיתי שוטרים עם נשקים שלופים. לקחנו אותו בניידת לבית החולים וולפסון. סביבי היו שלוש גופות והתפללתי שהאמא בחיים". בהמשך, נודע שהאם נרצחה, ובעלה הגיע לקחת את התינוק מבית החולים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה