בארץ

מכה לנהגים בישראל: שיבושים, פירוטכניקה וריבוי ניידות בגלל תרגיל

הנהגים בכבישי ישראל רגילים מדי בוקר לעמוד בפקקים המרגיזים והעומסים שנראה כאילו מחריפים מדי יום. אם לא די בכך, הנהגים באזור השרון ייאלצו להתמודד היום עם שיבושים נוספים, בעקבות תרגיל ענק המתקיים על ידי כוחות הביטחון, ומדמה תרחיש מסוכן לאור המתיחות הביטחונית בישראל
מערכת ice | 
חסימות כבישים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
במשטרת ישראל הודיעו הבוקר (שלישי) כי הנהגים באזור השרון עומדים בפני עומסים בצירי התנועה ושיבושים נוספים, בעקבות תרגיל שמתקיים על ידי כוחות הביטחון, במטרה לחזק את המוכנות לאור האיומים המגיעים עם המתיחות הביטחונית הגוברת בישראל.
במשטרה אמרו כי מחוז מרכז, בשיתוף פעולה עם גופי חירום והצלה, יקיים תרגיל "המדמה אירוע חירום במתווה של תרחישי פח"ע בגזרת מרחב שרון, בהתאם ליעדים ותוכנית העבודה לחיזוק המוכנות המבצעית - למען בטחון הציבור".
עוד הוסיפו במשטרה ואמרו כי התרגיל נועד לבחון ולקדם את מהלכי הפיקוד והשליטה של משטרת ישראל ומתן מענה מבצעי לכל תרחיש קשה ככל שיהיה, לצד שמירה על הסדר הציבורי, הסדרי התנועה ושלום הציבור, בדגש על סנכרון מקצועי ותחומי אחריות בין כלל גופי החירום וההצלה.
התרגיל ייערך בין השעות 08:00-11:00 בכל גזרת מרחב שרון, כאשר ייתכנו שינויים עתיים בהסדרי התנועה לפרקי זמן קצרים, תהא נוכחות מוגברת של ניידות משטרה ורכבי חירום והצלה בצירים וכן פירוטכניקה בהתאם למתווה התרגיל. 
משטרת ישראל הוסיפה כי היא מבקשת מציבור הנהגים להישמע להנחיות וככל שיידרש נוציא הודעות עדכון בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה