בארץ

סער תוקף את האופוזיציה: "במה אתם תורמים למדינה? כלום"

ח''כ גדעון סער נאם על כניסתו לממשלה, ותקף את האופוזיציה "מה אתם נותנים למדינה? על מה אתם משפיעים? כלום ושום דבר!"
דורון בלוך |  3
גדעון סער (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח''כ גדעון סער נאם במליאת הכנסת על הצטרפותו, ואמר "הקו שלי עקבי- לשים בצד את מלחמות היהודים, להתמקד במלחמה באויבים. לא יכולתי להצטרף לקבינט כי היו גורמים שמנעו ממני. אמרתי פעם אחר פעם שאצטרף אם תהיה ביכולתי להשפיע. אני מצטרף היום כשיש לי יכולת להשפיע. והיום, בישראל ובכל המזרח התיכון רואים שעברנו מדשדוש לאקטיביות. אמרתי שוב ושוב שתם עידן הפסילות, ותמיד אמרתי כי זה כולל את נתניהו".
עוד הוסיף "מי שעד פני כמה דקות היו חברי לאופוזיציה, אין לי הרבה הפתעות אבל הופתעתי שאיש מכם לא בא לשוחח איתי אולי לשכנע או להשתכנע. מייד עברתם להשמצות עלילות ושקרים. זה שבאתי להעביר את חוק ההשתמטות - שקר מוחלט. חבורת שקרנים! המשכתם עם עלילות הדם בנושא ועדת החקירה והחטופים. עוד לא הצטרפתי לממשלה וכבר מטילים עלי חטאים". 
כמו כן תקף את יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד "בואו נדבר על עמדות, לפיד קראת בינואר להפסקת המלחמה, קראת לא להיכנס לרפיח. אמרת לפני כמעט חודשיים שצריך לסגור את המלחמה הזאת. תאר לך שהיו מקשיבים לעצתך וכל הפעולות האחרונות לא היו מתבצעות".
"רק לפני כמה ימים שביידן ומקרון הציעו הפסקת אש, נעמדת דום ואמרת לקבל את הצעתם. אם חלילה היו מקבלים את הצעתך נסראללה וכל צמרת החיזבאללה היו עדיין חיים. כל מה שאמרת בעניין המלחמה אני חושב בדיוק ההיפך. אז מה הפלא?"
"בתקופה הכי חשובה למדינת ישראל בכל החזיתות. מה אתם נותנים למדינה? על מה אתם משפיעים? כלום ושום דבר!" עוד הוסיף "ריגשו אותי מאוד כל אלה שעדיין חיים את השנים של היריבות ביני לנתניהו. יש לי הודעה בשבילכם: סיימתם להיבנות מזה. חפשו משהו אחר".
בדבריו תקף סער את ח''כ נעמה לזימי (העבודה: "הייתם עם פחות מנדטים ממני. את עוד צעירה בפוליטיקה. עוד תלמדי שדברים משתנים". גם את ח''כ רייטן תקף ואמר "מחקתם שם של שנות דור. אני לא החלפתי". עוד הוסיף לעקוץ אותה "שאלת מה יזכרו ממני? אני עוד לא מסכם. אבל אותך יזכרו בעיקר מערוץ הילדים".
תגיות גדעון סער
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין מה לעשות, גדעון, דפוק נשאר דפוק
    יצחק 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מר סער, אתה תופעה חולפת, וביבי יראה לך את זה בהמשך. נמחקת מהפוליטיקה
    סגור
  • 2.
    ח"כ לזימי לפעמים את שוכחת לקחת כדורים.
    רודף צדק. 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לזימי שימי את הכדורים על היד שלך שתזכרי לקחת אותם.
    סגור
  • 1.
    100%
    אופיר 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל כך צודק כלום האופוזיציה לא תורמת למדינה ולעם עלובים
    סגור