בארץ

נתניהו באו''ם: "נאום הברכה והקללה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם כעת באו''ם, שם מציג את עמדת ישראל ביחס למצב הבטחוני באזור, שם מייצג את עמדת ישראל, וטוען: באתי להציג את האמת.
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם כעת באו''ם, שם מציג את עמדת ישראל ביחס למצב הבטחוני באזור, שם מייצג את עמדת ישראל וטוען: באתי להציג את האמת. ארצי שרויה במלחמה, לא תכננתי להגיע, אך כשאר שמעתי ת השקרים, הגעתי להעמיד דברים על דיוקם
בדבריו אומר נתניהו: ישראל מעוניינת בשלום, וכרות בריתות שלום גם בעתיד. כמו הזכיר את זוועות הטבח שביצע החמאס בשביעי באוקטובר, ומבהיר כי ישראל לא תנוח עד שתשיב את כל החטופים, וזוכה לתשואות.
כמו כן נתניהו מזכיר את שלוחות הפרוקסי של איראן, בתימן סוריה, ועיראק, וכן את הטרור ביו''ש. ומזכיר את התקיפה האיראנית מאיראן. ושולח מסר "מנהיגי איראן: אם תפגעו בנו, נפגע בכם". וזוכה לתשואות.
עוד מוסיף נתניהו לומר: "יש לי מסר לעצרת הזו: "אנחנו מנצחים!" וזוכה לתשואות. כמו כן שולף נתניהו מפה של המזרח התיכון, ומציג חזון של חיבור כלכלי על ידי מסילות. כמו כן מציג מפה נוספת, של על פי דבריו 'ציר הרשע', וטוען כי אלו ימיטו עוני על כל האזור, וכי איראן מנסה לכפות רדיקליות על כל העולם כולו.
נתניהו טוען כי העולם מתייחס לאיראן בסלחנות ועצימת עין, הצריכה להפסיק מייד. עוד קורא נתניהו לנציגי המדינות באו''ם לוודא שאיראן לא תגיע להשגת גרעין. וטוען כי התנגדות לאיראן היא לא רק בעבור ישראל, אלא גם למדינותיהם.
נתניהו אומר כי ישראל בוחרת בדרך 'הברכה' של שלום כלכלה ושגשוג במזרח התיכון, לעומת איראן המעוניינת בדרך 'הקללה' של מלחמה ועוני. 
נתניהו מצהיר כי ישראל חיסלה כמעט את כל זרועות החמאס בעזה, וממשיכה בך. ומבהיר כי ישראל ממוקדת במטרה של החזרת החטופים. כמו כן מציין כי החמאס 'גונב' את הסיוע ההומניטרי, ומקפיץ מחירים ברצועה על מנת למלא את כיסו בכסף, ומדגיש כי ישראל עושה הכל למנוע זאת. 
עוד הוא מבהיר כי חמאס צריל להיות מובס. ומדבר על אופציה של שליטת חמאס ביום שאחרי המלחמה, ושואל "היו חושבים אחרי מלחמת העולם השנייה לתת לנאצים המובסים שליטה?".
עוד נתניהו אומר כי יש לו מסר לגבי החטופים "שחררו את כולם!" אלו שבחיים שיחזרו לביתם. ואלו שחמאס רצח, שיחזרו למשפחותיהם לקבורה. עוד הוא מצהיר כי הוא דורש מחמאס להניח את נשקו, וכך המלחמה תסתיים. ובמידה ולא - ישראל תמשיך עד הניצחון המוחלט".
כמו כן מזכיר את חיזבאללה, וטוען כי הוא מפר את החלטה האו''ם שיסוג ולא יתקוף את ישראל. וטוען כי בנוסף לכך, חיזבאללה, מסכן גם א תושבי לבנון. ומדגיש כי לישראל אין ברירה, אלא לסלק את האיום הזה על מנת להשיב את מפוני הצפון לביתם .
עוד קושר נתניהו את ישראל יחד עם אמריקה וצרפת שחייליהם ואזרחיהם נהרגן בגלל תקיפות חיזבאללה. וחוזר על הצורך שמדינת ישאל פועלת להסרת ,קללת הטרור", וכי ישראל תמשיך לפעול להמשך הסכמי שלום כמו הסכמי אברהם.
עוד אומר נתניהו , ישראל בחרה בדרך השלום, איראן בחרה באופל. ושואל את הקהל: "מה הבחירה שלכם? תעמדו לצד הדמוקרטיה בישראל או לצד הדיקטטורה באיראן?" ומגיש כי איראן היא אויב משותף לכל המערב. 
עוד טוען נתניהו בביקורת מול האו''ם " לפעמים גם באולם הזה מתבלבלים בין הרע לטוב" ומדגיש כמה צה''ל מוסרי, שעושה הכל על מנת לא פגוע בחפים מפשע. וטוען כ איראן היא המממנת את ההפגנות כנגדו מחוץ לאולם האו''ם.
עוד מצטט מהתנ''ך "אין חדש תחת השמש" וטוען כי לפני ארבעים שנה, על הדוכן הזה בדיוק, היה הראשון להזהיר כנגד איראן.
עוד טוען כי האו''ם העביר יותר החלטות כנגד ישראל מאשר נגד כל המדינות יחד, ואומר "איזו צביעות! איזו בדיחה!". ואומר "זה לא בגלל עזה, זה נגד ישראל". וטוען כי הדברים נובעים מאנטישמיות. כמו כן מזכיר את הצווים כנגדו וכנגד שר הבטחון ובכירים ישראלים. וטען כי זהו מהלך אנטישמי.
עוד אומר כי לשיראל אין ברירה מלהגן על עצמה, בזמן שכעת יש לישראל מדינה, לאחר דורות בה ניסו להשמיד את העם היהודי. ואומר בעברית "נצח ישראל לא ישקר" .
עוד אומר " ישראל לא תיכנס לתוך האופל. כי האור של ישראל ימשיך להאיר", ושולח מסר לחיילי צה''ל בעברית מתוך התנ''ך "אל תירא ואל תחת" ומסיים עם ישראל חי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה