בארץ

בן 12 עבר חרם ונפטר, אביו ספד לו בכאב: "אסור לסמוך על המערכת"

הנער בן ה-12 חגג בבר מצווה של אחד מתלמידי כיתתו, אך עבר חרם באותו הערב הטראגי כאשר חבריו סירבו לרקוד איתו. מנדי נפגע ובכה, יצא החוצה ולאחר זמן התמוטט. בבית החולים הוגדר מצבו בסכנת חיים והוא הלך לעולמו בטרם עת. אביו ספד לו בכאב: "למדדתי שאסור לי לסמוך על המערכת". משרד החינוך: "האירוע נבדק ביסודיות"
מערכת ice | 
מנחם מנדל בולטון ואביו (צילום פייסבוק)
סיפור עצוב ומדאיג התרחש בכפר חב"ד השבוע, לאחר הלוויתו העצובה ביום שני של תלמיד התלמוד תורה בעיר מנחם מנדל בולטון ז"ל, מנדי, שלטענת בני משפחתו עבר חרם על ידי בני כיתות, ובעקבות כך לקה באירוע לבבי שהוביל למותו הטראגי בבית החולים. משרד החינוך כבר הודיע שיפתח בבדיקת המקרה.
עוד בטרם לכתו בטרם עת של הנער, אביו סיפר כי ממה שידוע לו, מנדי היה בבר מצווה של אחד התלמידים ועשו עליו חרם ולא הסכימו לרקוד אותו והוא נפגע ויצא החוצה, ישב על ספסל ובכה, ולא הקשיב לסובבים שניסו לשכנע אותו להיכנס. בכך אחרי שקם וצעד לכיוון החנייה, הוא נפל והייתה לו הפרעת קצב לב ולאחר סיבוכים נוספים בבית החולים תל השומר, הוא הוגדר בסכנת חיים וסיים את חייו בטרם עת.
לאחר פטירתו העצובה, הוסיף האב שהוא לא מאשים את הילדים בפטירתו של בנו מנדי: "אם יש להם על מה לבקש סליחה - שיבקשו, אבל העיקר שילמדו מזה ויבדקו אם יש ילד שלא מבין שזה בצחוק או רגעי".
ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך מביע צער כבד ועמוק על לכתו בטרם עת של מנדי בולטון ז"ל ושולח את תנחומיו הכנים למשפחה. 
האירוע, שהתרחש מחוץ לכותלי בית הספר, נבדק בימים אלה ביסודיות וברגישות על ידי המשרד שנמצא בקשר ישיר ורציף עם הנהלת בית הספר, הצוותים החינוכיים, ההורים, תלמידי בית הספר ותלמידי כיתתו של מנדי ז"ל.  בנוסף יצוין כי התלמידים כולם מלווים על ידי השירות הייעוצי פסיכולוגי של משרד החינוך באופן צמוד.
בו בזמן ועל רקע המורכבות, המשרד מגבש בימים אלו תכנית התערבות ייעודית וארוכת טווח לבית הספר. המשרד יעדכן בכל התפתחות בנושא, תוך שמירה מתבקשת ואחראית על צנעת הפרט ושלמותם הרגשית והחינוכית של התלמידים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה