בארץ

עשרות רכבים בשווי מיליוני שקלים: נעצר גנב הטיקטוק מרמאללה

רכבים רבים נגנבים מתוך שטחי ישראל אל עבר שטחי הרשות הפלסטינית, והגנבים לא מסתירים את זהותם ואף מתעדים את הרכבים ברשתות החברתיות. אחד המוכרים שבהם נעצר היום במבצע מיוחד של לוחמי הגדעונים | צפו בתיעוד
מערכת ice | 
מעצר גנב הרכבים מרמאללה (צילום דוברות המשטרה)
בפעילות של יחידת הגדעונים 33 בשת"פ יחידת אתג"ר בלהב 433 ובליווי כוחות חטמ"ר בנימין, נעצר היום (רביעי) צעיר תושב רמאללה בחשד לגניבת רכבים מתחומי ארץ ישראל. על פי הודעת המשטרה, החשוד תיעד את עצמו בסמוך לרכבים הגנובים ברחובות רמאללה ופרסם את הסרטונים ברשת החברתית טיקטוק, תוך הבעת זלזול בחוקי מדינת ישראל.
המבצע התבצע לפנות בוקר במחנה הפליטים אלאמערי בראמאללה, וכוחותינו הגיעו אל היעד ועצרו את החשוד. החשוד הובא לחקירה אצל חוקרי יחידת אתג"ר מהחקירה עולה חשד כי החשוד מעורב במספר מקרים של גניבות רכב, החשוד יובא לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.
 
צילום: דוברות משטרת ישראל
אחת הפעילות בתחום הטרור הכלכלי, אושיית הטוויטר איילת לאש, המעלה תיעודים רבים של תושבי הרשות שמפרסמים את עצמם לצד רכבים גנובים מישראל ואף אינם מסתירים זאת, כתבה על כך: "כשמגיע מגיע: צה"ל והמשטרה עצרו הלילה בתוך רמאללה מחבלון שעסק בגניבת עשרות רכבי יוקרה בשווי מיליונים. אחד מיני רבים שפרסמתי... עכשיו נותר לקוות שבית המשפט לא ישחרר אותו עוד הערב עם קנס של 100 ש"ח, ושעוד מאות מחבלי הטרור הכלכלי ימשיכו להיעצר מידי יום עד לחיסול התופעה".
לדבריה, בעת פשיטת לוחמי הגדעונים, "במהלך המבצע היה מישהו שהתריע לכולם, היה בטוח כנראה שבאו לקחת גם אותו והתפלא שדילגו", והוא: מואיד ממדועא אשר משמש כשוטר במשטרת הרשות הפלסטינית, ואף המאזדה שהוא משתמש בה ומצלם את עצמו עמה - גנובה. לדברי לאש, מואיד היה ער בזמן המעצר וכך גם עוד אחד נוסף שכנראה ידע על כך, וחשב שצה"ל והמשטרה הגיעו אליו.
מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, הגיב לדבריה על המעצר והפרגון למשטרה: "כל הכבוד לך על הפעילות החשובה שאת עושה. תמשיכי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה