בארץ

קפה או משתלה? שניהם. זה העסק שפתחו יחד המילואימניק ושורד הנובה

המקום החדש של הראל אלישע ואיציק ביטון, משלב את ההתמחויות של שניהם בצל סיפורם האישי מה-7 באוקטובר. במשתלה יהיו פינות ליטוף ופנאי לילדים. יחד יוצרים השניים מקום בילוי נהדר לזוגות ולמשפחות. העסק החדש ייפתח בקומת הגג במרכז המסחרי ADGARDEN הממוקם בצומת עד הלום
מערכת ice | 
המילואימניק מדובדבן ושורד הנובה הקימו יחד עסק (צילום יח''צ ישפרו תנופורט)
בשבוע שעבר הושק העסק המשותף של הראל אלישע ואיציק ביטון, השניים חברו יחד להקמת משתלה בשילוב עגלת קפה במתחם ADGARDEN הממוקם בצומת עד הלום. העסק משלב את ההתמחויות של הראל ואיציק, כל אחד בתחומו, כשברקע עומדים הסיפורים שלהם מאז ה-7 באוקטובר ששינה את מסלול חייהם ועד לרגע זה בו פגשו האחד בשני.
המקום החדש של השניים יחבר בין עסק של משתלה, שייתן מענה לכל צורכי הגן, החל מפרחים וצמחי תבלין ועד לאבזור הגינה והמרפסת. בנוסף במשתלה יהיו פינות ליטוף ופנאי לילדים. "אני קורא למקום 'כלבו לגינה'", מספר הראל. לצד מבחר הצמחייה במשתלה, ניצבת עגלת הקפה של איציק, המקום מציע קפה ללקוחות המרכז המסחרי עם פינות ישיבה נעימות המשקיפות לנוף הירוק. 

(צילום: יח"צ ישפרו תנופורט)
ישראל ויזל, מנהל הפיתוח העסקי מקבוצת תנופורט ישפרו מסר: "אנו שמחים ונרגשים לתת את תרומתנו הצנועה במצב המורכב אליו נקלע עם ישראל. פיתחנו ויזמנו פרוייקט חדשני, שיהיה פרוייקט החיים והעתיד של שני אנשים כמו הראל ואיציק. אנחנו נותנים להם הזדמנות עסקית חדשנית ומיוחדת וכל זה גם בתנאים שיבטיחו להם את ייצוב העסק, ושיעמיד אותם על הרגליים לאחר שמסלול החיים המקצועי של שניהם התהפך ביום אחד.
"הקמת קונספט המשתלה בתוך מתחם מסחרי מצליח, שכולל גם מתחם חוויה עם פינת ליטוף, עגלת קפה, חנות אקססוריז ובקרוב גם מתחם Beer garden מבוסס על food trucks, זה קונספט חדשני ומהפכני שלא נעשה עד כה. אנו שמחים לשתף בפרויקט הזה, שני אנשים יקרים אלו ומשפחותיהם, ובנוסף לחדש לקהל הלקוחות את חוויית הקניות והבילוי במרכז. 
"עד ה-7 באוקטובר, איציק היה שף במקצועו ובעל חברת פודטראקים, יחד עם שותפו לעסק דורון בולדס (ז"ל) שנחטף לעזה ונרצח. השניים הפעילו פודטראק בשטח המסיבה שקדמה למסיבת הנובה. איציק התחבא כמה שעות וניצל. באותו הזמן, הראל, שהיה בעל עסק לאדריכלות נוף והעסיק צוות עובדים, כבר הוקפץ למילואים באיו"ש כדי להחליף כוחות סדיר עם היחידה שלו 'דובדבן'.
יחד יוצרים השניים מקום בילוי נהדר לזוגות ולמשפחות. העסק החדש ייפתח בקומת הגג במרכז המסחרי ADGARDEN הממוקם בצומת עד הלום, בבעלות קבוצת תנופורט. "ההזדמנות לפתוח עסק אחד התגלגלה אל איציק ואליי במקריות מוחלטת, נפגשנו לראשונה במרכז המסחרי, ראיתי את הפוטנציאל של שיתוף הפעולה והיה ביננו חיבור מהרגע הראשון. את ההחלטה להקים את העסק קיבלתי באותו היום בדרך חזרה ברכב". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה