בארץ

ליברמן: "להשלים את ההתנתקות מעזה"

חה''כ אביגדור ליברמן התבטא בנחרצות בנושא המלחמה, וטען כי יש להשלים את ההתנקות מרצועת עזה, לתקוף באיראן, ולהקים רצועת בטחון בתוך שטח לבנון "בלי להכריע את איראן, אין שום סיכוי לנצח. טבעת החנק שהם יצרו תתהדק"
דורון בלוך |  2
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו''ר מפלגת ישראל ביתנו חה''כ אביגדור ליברמן טען היום (רביעי) במהלך ראיון ל103fm כי ישראל אינה צריכה להישאר ברצועת עזה, וכי יש לתקוף באיראן ולהקים רצועת בטחון בשטח לבנון.
"האם להישאר ברצועת עזה? לא" טען חה''כ ליברמן וקרא להתנתק מרצועת עזה: "אנחנו צריכים להשלים את ההתנתקות מעזה, אם כבר לקחנו את זה על עצמנו. לסגור את כל המעברים, אין יותר אספקה. יש נמל אל-עריש, יש את מעבר רפיח. ישראל חזרה לקווי 67', איזה טענות יהיו אלינו?".
עוד המשיך ליברמן וקרא לתקוף את איראן: "בלי להכריע את איראן, אין שום סיכוי לנצח. בתפיסה שלי אתה חייב להתחיל מראש הנחש ומבסיס ציר הרשע - בלי להכריע את איראן ולחסל את תכנית הגרעין שלהם, טבעת החנק שהם יצרו תתהדק".
בנוסף , טען כי יש להקים רצועת ביטחון בשטח לבנון: "דבר ראשון מעבירים את הלחימה לשטח האויב ולא מפקירים חבל ארץ. היינו צריכים מזמן להבטיח רצועת ביטחון ולהעביר את הלחימה לשטח האויב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצות ועוד עצות
    מיכה 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נטישת ציר פילדלפי בעבר , הביאה את האסון . נטישתו היום, אם תתבצע , יביא אסון חדש בבוא היום. איזו אחריות יש למר ליברמן בנושא ?
    סגור
  • 1.
    פעם הוא היה נורמלי (ל"ת)
    יעקב ל 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור