בארץ

המעצבת של השרשרת שמסמלת את המלחמה פותחת פופ אפ חדש בתל אביב

דליה ישראלי המעצבת של השרשרת שמסמלת את המלחמה, בשיתוף עם מועדון הכושר קולנוע פאר, יפתחו פאפ אפ חדש שמוקדש כולו לעיצובים של ישראלי
מערכת ice | 
דגל ישראל (צילום shutterstock)
התליון של "שרשרת החופש", הוא תליון יוניסקס המיועד לגברים ונשים שעוצב עבור "מטה משפחות החטופים" ממש אחרי תחילת מלחמת "חרבות ברזל" ועל ידי מעצבת התכשיטים הישראלית דליה ישראלי. התליון תוכנן בצורת סמל החטופים, ובמרכזו פיסת לב חסרה שמדגישה את החור שנפער בנו בשביעי לאוקטובר. מצידו השני טבועה המילה NOW,  שמחזקת את הדרישה הדחופה להחזרתם.

שרשרת החופש (צילום:שרון אונגר)
דליה ישראלי היא מעצבת תכשיטים ישראלית מזה 18 שנה. כמעצבת תכשיטי יוקרה, ישראלי משלבת מספר טכניקות, ביניהן שיבוץ יהלומים ואבני חן ליצירת תכשיטים מיוחדים, חלקם בהתאמה אישית על פי רצון הלקוח.

דליה ישראלי (צילום: שרון אונגר)
מועדון הכושר הצפון תל אביבי קולנוע פאר משיק פופ אפ למעצבת התכשיטים דליה ישראלי ביום ראשון בתאריך 25.8 בין השעות 9:00-19:00 , במסגרתו תימכר "שרשרת החופש" כשההכנסות ממכירת שרשרת זו יועברו למטה משפחות החטופים. המכירה פתוחה לציבור הרחב.
בין הפריטים בקולקציות התכשיטים, עגילים, שרשראות וטבעות, כולל טבעות נישואין ואירוסין ותכשיטים לאירועים מיוחדים. מעבר לשרשרת החופש, דליה ישראלי תמכור את כל קולקציות התכשיטים בעיצובה בפופ אפ.
דליה ישראלי: ""שרשרת החופש" היא עדות אילמת לכך שכולנו זוכרים את החטופים בכל רגע ובכל שניה. מי שרוכש אותה עונד בכל מקום, בישראל או בחו"ל, אפשר להעניק כמתנה למשפחה ולחברים על מנת להעלות את המודעות למצבם של 115 החטופים שעוד נמצאים בשבי החמאס בעזה ולחזק את המשפחות בתרומה ישירה לסיוע בדרכם הארוכה. בין העונדים את "שרשרת החופש": השבויים ששוחררו מעזה דניאל אלוני, מורן סטלה ינאי, עמית סוסנה, לואיס הר ואגם גולדשטיין אלמוג, מיכל לובנוב שבעלה אלכס עוד שבוי בעזה, אורלי גלבוע אמה של התצפיתנית החטופה דניאל גלבוע עדיין בשבי בעזה, מירב לשם וירדן גונן אמה ואחותה של רומי החטופה בעזה, שיר סיגל הבת של קית' החטוף בעזה ומשפחות חטופים אחרות. וגם סלבריטאים רבים בינהם: רותם סלע, יונית לוי, קרן מרציאנו, אדווה דדון,עמוס תמם, נועה קירל ועוד."

רותם סלע עונדת את שרשרת החופש (צילום: יח"צ)
ינקי אובזילר מנכ"ל מועדון הכושר קולנוע פאר: "כמו כל עם ישראל, אנחנו מייחלים ומתפללים לחזרת כל החטופים לביתם עוד היום. אנחנו ממשיכים בשיתופי פעולה עם מעצבים ומותגים ישראלים כדי להביא אל קדמת הבמה את היצירה והרוח הישראלית ובעיקר כדי לחזק עסקים ישראליים ואת העורף בזמנים קשים אלה. במסגרת זאת, אנו גאים לארח את מעצבת התכשיטים דליה ישראלי לפופ אפ ולתת דגש למכירה של "שרשרת החופש", אם יש מישהו שטרם הספיק לרכוש ולהתוודע אליה.  המטרה מקודשת ונקווה שבקרוב השרשרת תהפוך לשרשרת אספנים ולא נזדקק לתזכורת לחטופים, כי הם יחזרו אל ביתם. הפופ אפ פתוח לציבור הרחב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה