בארץ

נפתלי בנט ברגע משפחתי מרגש: "הלב מתפוצץ מגאווה ודאגה"

כשהוא בקושי מחזיק את הדמעות, ליווה היום רה"מ לשעבר, נפתלי בנט, את בנו הבכור ללשכת הגיוס. "זכות להמשיך את שרשרת אבות אבותיך שלחמו על הארץ הזו לפני 3000 שנה. אמא ואני אוהבים אותך וגאים בך עד אינסוף, ילדנו הטוב שהופך כעת ללוחם"

מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה לשעבר ליווה אמש את בנו הבכור יוני לבקו"ם והתרגש לדבריו יותר מאשר מיום גיוסו לפני 34 שנה: "רק אתמול אמא ילדה אותך, והבוקר אתה מתגייס להיות לוחם ביחידה מובחרת בצה"ל", כתב בנט בפוסט ברשת. "הלב שלי מתפוצץ מגאווה וגם קצת מדאגה. אני מאחל לך טירונות מוצלחת ושירות מוצלח ובטוח בצבא של המדינה היהודית היחידה בעולם".
עוד סיפר בנט כי בנו חלק איתו בבוקר הגיוס את תחושת הזכות שהוא חש להמשיך את דרכם של אבות אבותיו ושל סביו משני הצדדים שנלחמו במלחמת יום הכיפורים.

צילום מתוך חשבון האינסטגרם של נפתלי בנט @naftalibennett
"אמא ואני אוהבים אותך וגאים בך עד אינסוף, ילדנו הטוב שהופך כעת ללוחם", המשיך בנט לצד תמונות שלו מחובק עם יוני בבוקר הגיוס, וחתם בברכה: "יברכך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחנך. ישא פניו אליך וישם לך שלום".בנט הצעיר עלה כזכור לכותרות בזמן כהונתו של אביו בתפקיד רה"מ ושר הביטחון. יוני, שהיה פעיל ברשתות החברתיות, זכה לאהדה רבה בקרב בני נוער, שייתכן והכירו אותו יותר מאשר את אביו. מפגש מקרי של בנט האב עם מעריצה של יוני באותם ימים הביא לבקשה חריגה מהפוליטיקאי: "אתה יכול לשדך לי את הבן שלך?", ביקשה הצעירה מבנט האב מול המצלמות. בנט האב, שזרם עם הבקשה, החמיא לעצמו וטען שיוני קיבל את היופי ממנו.   
יוני בנט קרוי על שמו של יוני נתניהו, אחיו של רה"מ הנוכחי, בנימין נתניהו, שנהרג במבצע אנטבה. "בזכותו הזעתי, התאמצתי ועברתי עם חבריי את המסלול ביחידה", כתב בעבר בנט על יוני נתניהו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה