בארץ

הותר לפרסום שם הנרצח בפיגוע: "היה אמור לעמוד תחת החופה"

בפיגוע הירי הרצחני היום בכביש 90 בבקעת הירדן, צעיר בן 23 נרצח וגבר נוסף נפצע באורח בינוני. כעת הותר לפרסום שמו של הנרצח
מערכת ice | 
יהונתן דויטש זל (צילום מתוך חשבון הטוויטר של ח"כ צבי סוכות)
פיגוע ירי רצחני התרחש היום (ראשון), בו מחבל  פתח באש לעבר רכב ובו שני נוסעים, בצומת מחולה בכביש 90 שבבקעת הירדן. המחבל הצליח למרבה הצער לרצוח גבר בן 23 ולפצוע אדם נוסף באורח בינוני. דובר צה"ל מסר כי הירי התבצע מרכב חולף שעבר בשתי זירות שונות.
לפני זמן קצר הותר לפרסום שמו של הנרצח בפיגוע, יהונתן דויטש ז"ל, בן 23 במותו והיה תושב העיר בית שאן. חבר הכנסת אביגדור ליברמן כתב בכאב: "נשבר הלב. יהונתן דויטש ז״ל, בן 23, מבית שאן, נרצח היום על ידי מחבל נתעב בפיגוע הקשה שהתרחש בבקעה. אני שולח תנחומים למשפחתו בשעתם הקשה כל כך. השם יקום דמו. יהי זכרו ברוך".
חבר הכנסת צבי סוכות כתב בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר): "כאב אדיר - יהונתן דויטש הי"ד חודשיים וחצי לפני שהיה אמור לעמוד תחת החופה נרצח היום יהונתן בבקעת הירדן רק כי הוא יהודי. המחיר חייב להיות כואב מאוד. דין ג'נין כדין רפיח".
 
ראש האופוזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד כתבה לפני מספר דקות: "פיגוע קשה היום. מחבלים נתעבים רצחו את יהונתן דויטש, בן 23 מבית שאן, שהשתחרר לאחרונה משירות משמעותי במגלן. אני משתתף בצער משפחת דויטש על האובדן הגדול ומאחל החלמה מהירה לפצוע הנוסף. נגד הטרור צריך יד קשה ואני סומך על כוחות הבטחון שישיגו את המחבלים ושולחיהם וימצו איתם את הדין".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה