בארץ

"צריכים להפיל את המשטר, יש נ.צ מדויקים ויודעים איפה לפעול"

"נתניהו לא יודע איך לסיים את המלחמה, הוא גורר רגליים ומושך זמן". כך פתח חה"כ אביגדור ליברמן את דבריו הבוקר, בציוץ ארוך וחריג יחסית לליברמן, בחשבונו ברשת X. ליברמן הוסיף כי יש לפעול להפלת המשטר באיראן, מאחר והוא "זוכה" לתמיכה נמוכה מאד במדינה
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אין זה סוד שאביגדור ליברמן לא נמנה על אוהבי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. מאז חודש נובמבר בשנת 2018, בו התפטר מתפקידו כשר הביטחון בממשלת נתניהו, נראה כי היחסים רק הלכו והידרדרו בין השניים.
חה"כ ליברמן פרסם לפני זמן קצר (שלישי) ציוץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בו תקף את נתניהו וכתב כי הוא "לא יודע איך לסיים את המלחמה, הוא גורר רגליים ומושך זמן".
עוד התייחס ליברמן לאיראן ולמתקפה הצפויה נגד ישראל, לאחר חיסולו של מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, על אדמת טהרן, וחיסולו בבביירות שבלבנון של מי שכונה "הרמטכ"ל של חיזבאללה", פואד שוכר, "סיד מחסן".
 
בפתח דבריו כתב ליברמן: "נפגשתי עם מבקר המדינה וצוות מטעמו, והרחבתי על הכישלון המודיעיני שקורה כרגע. הצגתי את כל התמונה ואת כל העובדות באופן מפורט. אני מקווה שהשבוע יתקיים דיון בוועדת משנה למודיעין של ועדת החוץ והביטחון. אסור לתת לעוד צבאות טרור לקום עלינו, אנחנו חייבים למנוע כל התעצמות. ועדת חקירה יכולה לבדוק רק את הכשלים שבדיעבד, אך מבקר המדינה הוא גם מבקר של מערכת הביטחון ושל צה"ל, והוא יכול לבדוק בזמן אמת את הנתונים. חייבים לשנות את הדיסקט, ולמנוע את האסון הבא, לצערי נכון לעכשיו גם מערכת הביטחון וגם הממשלה תקועים ב-6 באוקטובר. נתניהו לא יודע איך לסיים את המלחמה, הוא גורר רגליים ומושך זמן".
עוד כתב: "הוא לא יודע איך לגבש מתווה ברור שיביא את עם ישראל לחוף מבטחים. מה שצורם זה שלא קיימת אסטרטגיה כוללת. אי אפשר לבנות אסטרטגיה לאומית בהתבסס על פעילות כירורגית, ביחוד שהאיראנים הצליחו להביא לאיחוד כל הזירות, אנחנו לא יכולים לבנות אסטרטגיה נפרדת לכל אחת מזרועות איראן. לממלכת הרשע האיראנית יש את התמיכה הכי נמוכה אי פעם מצד העם, בכל הסקרים שראיתי, לפחות 70% מאוכלוסיית איראן מתנגדת למשטר. ואנחנו צריכים לעבוד כדי להביא להפלת המשטר. זה שאין לנו רדיו, אתר אינטרנט וטלוויזיה בפרסית זאת טיפשות וחוסר אחריות. אנחנו יודעים איפה מוקדי הכוח, ואנחנו חייבים להכריע את איראן, לחסל את תוכנית הגרעין, יש לנו נ.צ מדויקים ואנחנו יודעים איפה לפעול. אסור לאפשר את המשך ההתעצמות".
"בזמן הזה שמדינת ישראל ללא אסטרטגיה ברורה, ההתעצמות של האויב ממשיכה. בלבנון וסוריה מייצרים טילים מדויקים, בעזה יש דיווחים על שיקום מאסיבי של גדודי חמאס, וזה קורה כי בראש עדיין לא שינו את התודעה. ב-4 ימים ישראל ספגה 40 שיגורים מעזה. אתמול מדינת ישראל החזירה 80 גופות לעזה. זה נראה למישהו הגיוני? הגיע הזמן לשנות את כל המושגים של הבלגה, הכלה, שקט ולעבור ליוזמה, ומכת מנע. אני לא מבין למה כולנו מחכים לטילים איראניים שינחתו במדינת ישראל. מה שהוכיח את עצמו תמיד היה מכת מנע. זה חייב להיות המוטו, בלי זה לא נוכל להתקדם, רק נתגונן ונספוג ולהגיב זה לא מספיק". הוסיף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אביגדור? זה שחיסל את הנייה ופיצץ את סכר אסואן? כלב נובח
    ניתוח להארכת הפתיל 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נושך
    סגור