בארץ

נשארו באוויר: איך יטוסו עשירי ישראל מעכשיו?

עם חובות של 70 מיליון שקל, הלקוחות המבוססים תובעים עכשיו את חברת גלרום, שלטענתם לא סיפקה להם את שעות הטיסה שעליהן שילמו
מערכת ice | 
מטוס פרטי-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המודל העסקי של חברת גלרום היה פשוט ומבריק: היא גבתה מראש מאנשי עסקים מובילים סכום של כמיליון שקל עבור שעות טיסה במטוס פרטי. בכל פעם שהלקוח היה זקוק לטיסה, גלרום ניכתה את עלות הטיסה מאותו סכום. עלות הטיסה כללה, כמובן, גם עמלה לגלרום עצמה. החברה, שנוסדה ב-2011, הפכה לספקית מובילה של טיסות פרטיות בישראל, עם לקוחות מהשורה הראשונה כמו יונתן קולבר ואסי שמלצר.
על פי דיווח בכלכליסט, כעת החברה נקלעה לחדלות פירעון וחלק מלקוחותיה מגישים כנגדה תביעות בגובה מאות אלפי שקלים, לטענתם כיוון שהחברה לא סיפקה להם את הטיסות עליהן שילמו והם נאלצו לשלם עליהן בעצמם. הנאמן שמונה לחברה על ידי ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע, העלה חשדות כי בחברה השתמשו בכספים נכנסים לכיסוי הלוואות. 
בגלרום מכחישים כי השתמשו בכספי הפיקדונות שלא כדין. החברה טוענת באמצעות עורך דינה כי עד פרוץ מגיפת הקורונה היא רשמה הישגים משמעותיים וההצלחה הכלכלית איפשרה לה להרחיב את תחומי הפעילות בהן השקיעה. לטענת החברה, מצבה הורע עקב תקופת הקורונה והפיצוי שקיבלה מהמדינה לא איפשר לה להתאושש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה