בארץ

על רקע ביטולי הטיסות: משרד החוץ נוקט בצעד חריג

משרד החוץ, משרד התחבורה ורשות שדות התעופה נרתמו לסייע לישראלים על רקע ביטולי הטיסות לישראל וממנה, והוציאו הודעות לציבור הרחב
מערכת ice |  5
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על רקע המתיחות בישראל לקראת התגובה האיראנית בעקבות החיסולים של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה ורמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר, חברות תעופה בינלאומיות רבות מבטלות טיסות לישראל וממנה. זאת בניגוד לחברות התעופה הישראליות, בהן ארקיע, ישראייר ואל על, שדווקא מתגברות בשלב זה קווים.
משרד התחבורה ורשות שדות התעופה פרסמו הערב (מוצ"ש) הודעה מיוחדת: "אנו שבים ומזכירים כי אף שהמצב הבטחוני מאפשר טיסות מישראל ולישראל, חלק מחברות התעופה הזרות החליטו להשהות ו/או לצמצם חלק מטיסותיהן לישראל, מסיבות פנימיות שלהן. על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי לאור זאת יתכנו קשיים או עיכובים בחזרתם ארצה. נוכח שינויים אלו, על  הנוסעים לעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם".
בנוסף, פרסם משרד החוץ הודעה חריגה אף הוא ובה ביקש מהישראלים שתקועים בחו"ל למלא סקר באתר האינטרנט שלו. בהודעה נכתב: "על רקע ביטולי טיסות של חברות זרות וכחלק מהיערכות משרד החוץ למצב הנוכחי, המחלקה לישראלים בחו״ל במשרד החוץ מבקשת מאזרחים ישראלים הנמצאים בשעה זו מחוץ לגבולות המדינה למלא את הסקר שלהלן. המידע נועד בכדי שהרשויות הישראליות יוכלו לסייע במציאת פתרונות וטיסות מסחריות חלופיות".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ממשלת הדברת. כל הכבוד סקר ובירבורים. בלי שום תוכנית. (ל"ת)
    יהודה 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תתחילו לעבוד במקום לעשות סקרים
    גיאגיא 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זהו זה התשובה של הממשלה?? למלא סקר?? אי אפשר לראות איזה טיסות בוטלו ולהבין מאיפה צריך לתגבר?? אי אפשר להניח, או ליצור מצב שכל מי שצריך יטוס ליוון וקפריסין ולתגבר שם, וביעדים קרובים נוספים?? סקר זה בשביל לא לעשות כלום.....
    סגור
  • 3.
    להביא את התקועים חזרה לארץ
    רעיון 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מציע שהתקועים בחול יגיעו לקפריסין בטיסות רגילות ומקפריסין באוניה לארץ
    סגור
  • 2.
    12
    שלי 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נכנ
    סגור
  • 1.
    קשה למשרד החוץ והתחבורה לצרף לידיעה קישור לסקר??? (ל"ת)
    חח 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור