בארץ

מכה לאיתמר בן גביר: מפכ"ל המשטרה המיועד הסיר את מועמדותו

 מ"מ המפכ"ל ניצב אבשלום פלד הודיע לאיתמר בן גביר  על הסרת מועמדותו לתפקיד מפכ"ל המשטרה. מדובר במכה לא קלה לשר לביטחון לאומי, שכן פלד היה המועמד המוביל מטעמו: "החלטה זו אינה קלה עבורי, אך לאחר התייעצות ומחשבה מעמיקה, הגעתי למסקנה כי זהו הצעד הנכון והמתאים ביותר"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
היום (שני) בשעות הצהריים הודיע מ"מ המפכ"ל ניצב אבשלום פלד לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, על הסרת מועמדותו לתפקיד מפכ"ל המשטרה. מדובר במכה לא קלה לשר לביטחון לאומי, שכן פלד היה המועמד המוביל מטעמו.
במכתבו לשר כתב ניצב פלד: "אני מודה לך על האמון הרב שנתת בי בבחירתך אותי כמועמד לתפקיד כה חשוב ומשמעותי. אני מעריך מאוד את האמון והתמיכה הבלתי מסויגת שגילית כלפיי לאורך כל התהליך, לאחר שזומנתי פעמיים להופיע בפני הוועדה המייעצת, ומכיוון שהופעות אלה לא הביאו להחלטה, ובהתחשב בכך שזומנתי להופעה נוספת בוועדה, החלטתי כי הנכון ביותר בעבורי ויותר בעבור הארגון הוא להסיר את מועמדותי".
לדברי ניצב פלד: "הקדשתי למעלה מארבעים שנים משנות חיי לשירות המדינה, בתפקידים משמעותיים בליבת העשייה של משטרת ישראל ומול אתגרים מורכבים ומשמעותיים מתפקיד מפקד ביחידות מיוחדות, מפקד תחנה, מפקד מרחב, ועד לתפקיד סגן המפקח הכללי ומ"מ מפכ"ל מתוך מסירות מלאה ותחושת שליחות עמוקה. תמיד ראיתי בעצמי חלק בלתי נפרד מהארגון".
ניצב פלד הוסיף: "החלטה זו אינה קלה עבורי, אך לאחר התייעצות ומחשבה מעמיקה, הגעתי למסקנה כי זהו הצעד הנכון והמתאים ביותר בעבורי ובעבור הארגון בנסיבות העניין. למרות ההחלטה הקשה, אמשיך להוביל את משטרת ישראל ולשרת אותה נאמנה עד למינוי מפכ"ל קבע. אעביר את המקל באופן מסודר ואחראי, תוך שיתוף פעולה מלא עם המערכת. אני מבקש להודות לך פעם נוספת על ההזדמנות שניתנה לי. אני מאחל למשטרת ישראל הצלחה רבה בעתיד, ואני עומד לרשותך בכל עת לסייע ככל שניתן".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כבוד
    שוטר בגימוס 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפכל מצויין עם לא היה בן גביר שהרס את המשטרה!!
    סגור
  • 2.
    כבוד
    שוטר בגימוס 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לפלד,ישר,אמין,לא מחפש פירסום,היה יכול להיות מפכל מצויין עם לא היה בן גביר שהרס את המשטרה!!
    סגור
  • 1.
    אם הוא היה של לפיד היה מתמנה בהליכה. (ל"ת)
    אלי 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור