בארץ

חשד לחיסול בחיפה: פצוע קשה מפיצוץ מטען חבלה, המשטרה חוקרת

פיצוץ אדיר הרעיד את רחוב עוספיה בחיפה הבוקר, לאחר הדיווחים שהגיעו למשטרה התברר כי מדובר בפיצוץ מטען חבלה ברכב. אדם בשנות ה-50 לחייו נפצע קשה
מערכת ice | 
אמבולנס (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
משטרת ישראל פתחה הבוקר (חמישי) בחקירה עם קבלת דיווחים על פיצוץ אדיר שנשמע הבוקר (חמישי) בסביבות השעה 07:17 ברחוב עוספיה בחליסה בחיפה וגרם לבהלה רבה בקרב תושבי האזור. 
המשטרה מסרה כי מקור הפיצוץ הוא במטען חבלה שהוטמן ברכב במקום. ניידות משטרה שהגיעו לזירה תוך דקות, מצאו אדם בשנות החמישים לחייו, כשהוא פצוע לאחר שנפגע כתוצאה מהפיצוץ האדיר.
צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו את הפצוע במצב קשה ולא יציב לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מחבלה בגפיים התחתונות. מבדיקת המשטרה עולה החשד כי מדובר בסכסוך בין אירגוני פשיעה, על רקע פלילי.
כזכור, רק לפני כחודש אירע פיצוץ רכב ברחוב הבנים בהרצליה, במסגרתו נהרג גבר בשנות ה-40 לחייו אשר נלכד ברכב הבוער. בנוסף אליו נפצע באירוע גבר בשנות ה-30 לחייו, באורח קשה.

שני האירועים הם רק אחוז קטן מכמות האירועים הפליליים שמתרחשים לאחרונה, תוך שהמדינה נמצאת במצב בטחוני רגיש ומשטרת ישראל עובדת ביתר שאת, עם הקצאת משאבים אדירה, במטרה לנסות ולהשתלט על משימות השגרה והתעסוקה הקשורה למלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה