בארץ

השר קיש נגד בן גביר: "סחטנות פוליטית. תתעשת"

שר החינוך יואב קיש תקף את השר לבטחון פנים איתמר בן גביר על התנהלותו מוטל נתניהו "סחטנות פוליטית.  מי שפועל כך לא מבין את גודל השעה. איתמר, תתעשת"
דורון בלוך | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
לאחר דרישת השר איתמר בן גביר מראש הממשלה נתניהו להיכנס ל'פורום בטחוני מצומצם' כתנאי להעברת חוק המועצות הדתיות, שר החינוך יואב קיש, שבעצמו חטף אתמול ביקורות קשות, מגיב לו.
השר בן גביר, שרגע לפני פגישת נתניהו עם הנשיא ג'ו ביידן, לוחץ אותו לפינה ודורש, רגע לפני יציאת הכנסת לפגרת הקיץ, להיכנס לפורום בטחוני מצומצם שיעסוק באסטרטגיות וקביעת עקרונות לגבי הלחימה. דבר זה יגרום לנתניהו להגיע לפגישה עם ביידן בתדמית שאינה מיטיבה עבורו, וייתפס כסחיט על ידי בון גביר, שאינו זוכה לתמיכה מהאמריקאים.
בנסיון להתמודדות עם הסוגייה, ורצון נתניהו להשיג עוד זמן בכדי להגיע עם השר בן גביר להסכמות, יו''ר הקואליציה אופיר כץ החליט לדחות את הצעת חוק המועצות הדתיות ליום ראשון, לאחר נאום נתניהו בקונגרס ופגישתו עם ביידן.
כמו כן, שר החינוך יואב קיש, שבעצמו ספג אמש  (שלישי) ביקורות נוקבות על הודעתו כי בשנת הלימודים הקרבה, הלימודים בצפון הארץ ייפתחו במתווה עורפי, תקף בחשבון ה-X שלו את השר בן גביר על התנהלותו.
בדבריו, כתב השר קיש: "שיטת הסחטנות הפוליטית לא מתאימה כלל ועיקר לתקופת מלחמה. מי שפועל כך לא מבין את גודל השעה, את החשיבות באחדות ברגעים אלה ומנותק מהאתגרים שעומדים בפני ישראל. איתמר, תתעשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה