בארץ

יאיר נתניהו בהאשמות חמורות: "היועמש"ית מתירה את דמו של אבי"

יאיר נתניהו, בנו של בנימין נתניהו, התייחס לדיווח בערוץ 14 "שהפרקליטות החליטה לא לפתוח בחקירה על השוואת ראש הממשלה לצורר נאצי", ותקף: ""גלי מיארה סער מתירה את דמו של ראש הממשלה"
מערכת ice |  1
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העלה הבוקר (שלישי) סטורי קשה מאוד נגד היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, בו טען כי היא מתירה את דמו של אביו.
הבן הצעיר של ראש הממשלה שיתף כתבה מערוץ 14, בה נכתב כי "הפרקליטות החליטה לא לפתוח בחקירה על השוואת ראש הממשלה לצורר נאצי". על כך כתב יאיר נתניהו: "גלי מיארה סער מתירה את דמו של ראש הממשלה".
כזכור, רק לפני מספר ימים יאיר נתניהו התייחס להתבטאויות החריגות והאלימות של מצביעי השמאל ואנשי התקשורת נגד ראש הממשלה, כך לטענתו. "ההסתה של השמאל והתקשורת נגד ראש הממשלה נתניהו צריכה להיפסק כאן ועכשיו", כך צייץ יאיר נתניהו ברשת החברתית X. דבריו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התפרסמו על רקע ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר. 

מוקדם יותר התקיימה ישיבת הממשלה ובמהלכה מזכיר הממשלה, יוסי פוקס, הקרין בפני שרי הממשלה סרטון שמאגד את כל אירועי ההסתה שהתרחשו נגד בנימין נתניהו. אותם סרטונים קשים לצפייה כללו קריאות חריגות נגד ראש הממשלה כגון "בוגד" ו-"אנחנו מחכים עם חבל התלייה". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק במאה אחוז
    ימני 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא רק את דמו של נתניהו היא מתירה אלה אב דמם של כל אזרחי ישראל . היא דואגת לאויבים שלנו ולא לכלל אזרחי ישראל
    סגור