בארץ

תחזית מזג האוויר: עומס חום כבד - אזהרות חמורות ברחבי הארץ

הטמפרטורות ממשיכות לעלות ו"חם מהרגיל לעונה" מרגיש כמו המצב הנורמאלי החדש. הקלה צפויה להירשם רק ביום שלישי. בשירות המטאורולוגי מציגים - אלו האזורים בהם קיימת היום התרעות מיוחדות. איך תתמודדו ומה כדי לזכור? כל הפרטים
מערכת ice | 
עומס חום כבד (צילום shutterstock)
עומס החום הכבד הורגש ברחבי כל הארץ במהלך הסופ"ש. למרבה הצער, תחילת השבוע לא מביאה עמה התקררות בטמפרטורות. על-פי תחזית השירות המטאורולוגי, במהלך היום (ראשון) צפויה להירשם עלייה נוספת בטמפרטורות. מזג האוויר צפוי להיות חם מהרגיל לעונה. 
ברוב רחבי הארץ צפוי להיות עומס חום כבד ברוב האזורים. השירות המטאורולוגי מזהיר באזהרה חמורה על עומס חום כבד במהלך כל שעות היום מהשעה 08:00 בבוקר בעמק בית שאן, בבקעת כנרת, בקעת הירדן, מדבר יהודה, אזור ים המלח, מזרח הנגב ובערבה. מהשעה 09:00 בבוקר ועד השעה 19:00 קיימת אזהרה חמורה על עומס חום כבד בדרום הגולן, בגליל התחתון, בעמק החולה ויזרעאל, בכרמל, במישור החוף הצפוני, המישור החוף המרכזי והדרומי, בשפלה, בהרי המרכז, בצפון השומרון, בצפון ובדרום הנגב והרי אילת.
כדי להתמודד עם עומס החום, בשירות המטאורולוגי ממליצים לשהות בבית בשעות השיא של החום, לשתות מים, לעצור להתרעננות בזמן נהיגה ממושכת, לחבוש כובע וללבוש בגדים בהירים. עוד מבקשים להזכיר שלא להשאיר אדם או בעל חיים באוטו ללא השגחה. הטמפרטורות צפויות להישאר דומות גם מחר, כאשר רק בשלישי צפויה להתרחש הקלה בעומס החום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה