בארץ

שוחרר סרבן הגיוס שריצה את תקופת הכליאה הארוכה ביותר: "שמח"

טל מיטניק שנכלא בדצמבר הוא סרבן הגיוס שריצה את תקופת הכליאה הארוכה ביותר בעשור האחרון: "אני שמח שהייתה לי הזדמנות לתרום את חלקי למאבק נגד המלחמה והכיבוש"
מערכת ice |  1
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טל מיטניק, בן ה-18 שנכלא לראשונה בדצמבר, היה סרבן הגיוס הראשון מאז פרוץ המלחמה בעזה. לדבריו הוא סירב להתגייס כדי להראות שדרך הכיבוש והאלימות מובילה אותנו לעבר אסון, ושהיא אינה הדרך היחידה שעומדת בפני בני נוער ישראלים.
מיטניק, שמלווה בידי "רשת מסרבות", הוא סרבן הגיוס שריצה את תקופת הכליאה הארוכה ביותר בעשור האחרון. סרבן גיוס נוסף, בן ארד, נמצא כעת בכלא ומרצה תקופת כליאה של 95 יום.

צילום: רשת מסרבות
טל מיטניק מסר לאחר שחרורו: ״אני נושם בהקלה סופסוף, אחרי למעלה מחצי שנה בכלא הצבאי, שנדמה היה שלא אצא ממנו לעולם. אני שמח שהייתה לי הזדמנות לתרום את חלקי למאבק נגד המלחמה והכיבוש. להראות שיש קולות אחרים בחברה שלנו שמבינים שרק שלום יביא ביטחון".
 
עוד אמר: "אחרי 9 חודשי מלחמה איומה רבים כבר מבינים שהמוצא היחיד ממעגל ההרג וההרס היא הפסקת אש ועסקת חטופים. רק הדרך הזו יכולה להביא לעתיד אחר לשני העמים. אני קיבלתי פטור, אבל צריך לזכור שישנם עוד סרבנים עכשיו בכלא, ורבים שהולכים לסרב בקרוב. אנחנו נמשיך להיאבק ולהשמיע את הקול שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב לי שיש גיס חמישי שתומך בטרור גם פה בארץ
    אור 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך בחור צעיר שגדל פה בארץ, ויכול לראות את האמת במו עיניו, מסוגל לדבר על כיבוש לתמוך בשקרים של החמאס, אחרי שחברים שלו , אוהבי שלום ותומכים בשלום נרצחו באכזריות עם ישראל התפקח והבין שלשלום צריך שני צדדים. אי אפשר לעשות שלום עם ארגון טרור
    סגור