בארץ

מירי רגב חוטפת: "אם היו אונסים את הבת שלך בעזה לא היית מחייכת"

שרת התחבורה מירי רגב הגיעה לפגישת עבודה עם ראש העיר חיפה, יונה יהב, בבניין העירייה בעיר, שם התעמתו איתה מספר מפגינים שקראו לעברה: "אישה רעה ואטומה, רביב דרוקר מוסר לך ד"ש"
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר הטענות שהשמיע ראש העיר חיפה, יונה יהב, בנוגע לתשלום האגרה במנהרות הכרמל, שאף התייקרו לאחרונה, שרת התחבורה מירי רגב, הגיעה היום (שני) לפגישה עם יהב, בה מסרה לו כי היא גם מעוניינת להפוך את הכביש לחינמי עבור הנהגים. הישיבה שהתקיימה השניים דנו בנוסף על מספר פרויקטים אותם הם מעוניינים לקדם בעיר.
בנוסף, שוחחו השניים על מגוון דרכים בהן ניתן לשבר את התחבורה בעיר, כמו גם פתיחתו של נמל התעופה החדש בחיפה והשקת חברת התעופה החדשה בישראל, "אייר חיפה", ששרת התחבורה חשפה כי החברה תוציא את הטיסה הראשונה שלה כבר בסוף החודש הקרוב, ב-28 ביולי 2024.
בתוך כך, כשיצאה רגב מהפגישה בעיריית חיפה, חיכתה לה הפתעה לא כל כך נעימה מבחינתה. מפגינים רבים חיכו מחוץ לעיריית חיפה שם המצב הגיע עד לעימות קשה בין הצדיים. במהלך ההפגנה נגד רגב מפגינים קראו לעברה "מושחתת".
על פי הדיווח ב"וואלה", המפגנים קראו לעבר רגב: "אישה רעה ואטומה, "בושה של אישה", "רביב דרוקר מוסר לך ד"ש", ועוד. רגב לא התרגשה מאותם מפגינים ופיזרה חיוכים לכל עבר. על כך, צעק לה אחד המפגינים: "אם היו אונסים את הבת שלך בעזה לא היית מחייכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה