בארץ

השרה מאי גולן: "ניגשתי לוודא שלא קמתי במדינה אחרת"

השרה מאי גולן התבטאה כנגד מכתב ראש השב'''כ "ניגשתי לקרוא את חוק השב"כ שוב" וטענה "יש פה שר שבמקרה הוא גם עו"ד שיודע לקרוא את הוראות החוק"
דורון בלוך | 
מאי גולן (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מאי גולן (הליכוד), התבטאה היום בחשבון ה-X שלה כנגד המכתב ששיגר ראש השב''כ ובו הוא מפרט על 'השלכות משבר הכליאה'. "קראתי בעיון את מכתבו של ראש השב"כ רונן בר, וע"מ לוודא שלא התעוררתי במדינה אחרת או שמא הייתה טעות בחותם המכתב (שמתאים יותר למבקר המדינה/שב"ס), ניגשתי לקרוא את חוק השב"כ שוב".
בדבריה פירטה גולן את החוק "להלן לשון חוק; עיקרי תפקיד השב"כ: 1. סיכול טרור 2. אבטחת אישים 3. סיכול טרור פנימי 4. חקירות 5. מתן סיווג בטחוני. תפקידי שב"ס: השב"ס אמון על מתקני הכליאה בישראל".
"אני סמוכה ובטוחה שבעת הזו לראש השב"כ ישנה עבודה רבה ומורכבת אל מול האתגרים אשר נכפו על מדינת ישראל, ולכן אני לא חושדת בשום צורה שהוא מבקש להרחיב את עבודתו ולהרחיב את תפקידו להיות אמון על רווחתם של הרוצחים שעליהם הוא אחראי בכל עניין של מעצר וחקירה, או שמא לקבל את הייעוץ המשפטי לגבי כליאתם (בנוסף לדאגותיו לדין חקירתם תחת סמכותו)" עקצה השרה גולן והוסיפה "השב"כ - תפקידו לבצע את תפקידו, ושב"ס הוא זה שאמור להתריע על מצוקות כליאה או מצוקות אחרות; היעלה על הדעת שבמדינת 'הכל מותר' וניכוס סמכויות - המשטרה תחליט מחר לא לעצור אנסים ורוצחים רק כי הם חושבים שתנאי הכליאה שלהם לא נאותים מספיק..?"
עוד הוסיפה גולן לנקוב בביקורת: "עם כל הכבוד לחיבוק של התקשורת וארגוני מחאת השמאל ולכל מי שתוקף ולא חושב על כך, ראוי להביא לידיעתכם כי יש פה שר - שבמקרה הוא גם עו"ד שיודע לקרוא את הוראות החוק הישראלי והבינלאומי היטב, ושאכן זו מדיניותו ואותה צריך לכבד ולקיים".
 בסוף דבריה הוסיפה "רק חסר באמת שבמוצ"ש, יתווסף לטרלול סעיף חדש בקפלן: "שב"ס של בן גביר פוגע במחבלים ועד שלא יחזיר את הפיתות והכבשים - אנחנו לא מתנדבים וזורקים לפידים" כל זה כמובן בליווי שירת הברבור: 'בושה'..."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה