בארץ

צה"ל הצליח להתקרב לסינוואר? "רק 3 אנשים יודעים איפה הוא"

למרות הדיווחים מישראל כי צה"ל מצליח להתקרב בכל יום שעובר ליחיא סינוואר, בארגון דווקא משגרים טענות אחרות לעיתון "א-שרק אל אווסט". לדבריהם, סינוואר נמצא בקשר רציף עם מנהיגי הארגון, והוא "בוחן כל יוזמה, שוקל אותה ומביע את עמדתו"
מערכת ice |  1
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
בעבר צה"ל וגורמי הביטחון השונים וטענו כי חיילי צה"ל מתקרבים בכל יום יותר ויותר למחבואו של רב המרצחים יחיא סינוואר, אשר לדבריהם נמצא בלחץ תמידי ומתקשה לתקשר. אלא שלפי ידיעה מטעם גורמים בארון הטרור חמאס שנמסרה לעיתון "א-שרק אל אווסט", סינוואר כלל לא מנותק מתקשורת עם שאר המנהיגים בתנועה – והוא ממשיך להעביר הודעות בשמו בהתייחס להתפתחויות בשטח.
בעיתון נכתב כי סינוואר בקיא בפרטי המשא ומתן, והוא "בוחן כל יוזמה, שוקל אותה ומביע את עמדתו". עוד נטען כי קיימים לא יותר משניים או שלושה אנשים בלבד אשר יודעים היכן הוא מסתתר ומספקים את צרכיו הבסיסיים, וכן מקיימים את התקשורת עם מנהיגי התנועה. עוד נכתב כי סינוואר הצליח לשרוד את כל ניסיונות ההתנקשות הישראליים בלחימה, אך לא הובהר האם כוחות צה"ל הצליחו להתקרב למקום המחבוא שלו.
"הכיבוש לא הצליח להגיע לרבים ממנהיגי הדרג הראשון והשני של חמאס, אך ניסה להתנקש בחיי חלקם. חלקם נפצעו וחלקם שרד ויצא ללא פגע מפעולות הפצצה באזורים שונים", נכתב בעיתון. עוד נכתב כי סינוואר אף התקשר לאיסמעיל הנייה והתשתתף בצערו לאחר שצה"ל חיסל את קרובי משפחתו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי ומי עוד? (ל"ת)
    מכלוף 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור