בארץ

לראשונה אי פעם: זו התחרות שתתקיים מחוץ לאולימפיאדת פריז

ענת ליליאור הנציגה הראשונה שלנו אי פעם בענף זה שהתחרתה גם במשחקים בטוקיו, תהיה פעם נוספת הנציגה שלנו גם בפריז. היא תהיה היחידה מהמשלחת שלא תתחרה על אדמת צרפת, שכן ענף גלישת הגלים יתקיים בטהיטי (חלק מהפולינזיה הצרפתית)
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, freepik)
שבועות ספורים לפני התחרות הגדולה בפריז ונבחרת ישראל דרוכה וערוכה. לאחר שהבטיחה את מקומה באולימפיאדת פריז 2024, גולשת הגלים ענת ליליאור נערכת לקרב הגדול בתחרות בפריז. ליליאור בת ה-23 פתחה את התחרות האחרונה במקצה הניחומים התשיעי, שהיה אולי הצמוד ביותר עד כה, כשהצליחה לצבור 13.97 נקודות ולסיים במקום הראשון בפעם השישית ברציפות. זהו שיא אישי חדש שלה ושיא כל הזמנים של הנבחרת, אלא שבמקצה העשירי והאחרון בניחומים כבר היתה עייפה ודורגה בו רביעית.
אם זה לא מספיק, מדובר בדירוג הטוב ביותר אי פעם של גולש ישראלי באליפות העולם, שהישג הקודם גם שייך לליליאור. באליפות העולם ביפן ב-2019 היא נעצרה בשלב הניחומים השביעי והבטיחה את הכרטיס לאולימפיאדה הראשונה שלה, כשהיא השתתפה בטוקיו 2020 וסיימה במקום ה-17.
ענת ליליאור, הנציגה הראשונה שלנו אי פעם בענף זה שהתחרתה גם במשחקים בטוקיו, תהיה פעם נוספת הנציגה שלנו גם בפריז. היא תהיה היחידה מהמשלחת שלא תתחרה על אדמת צרפת, שכן ענף גלישת הגלים יתקיים בטהיטי (חלק מהפולינזיה הצרפתית).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה