בארץ

לקראת הפיכה צבאית? זו האזהרה החריגה של שרה נתניהו

בשיחה סגורה שערכה הגב' נתניהו עם חלק מקרובי משפחות החטופים, נטען כי היא אמרה שבכירי הצבא "מעוניינים לבצע הפיכה צבאית" נגד בעלה, רה"מ. למרות זאת, חלק מהנוכחים בשיחה טענו כי הדברים כלל לא נאמרו, לכל הפחות לא בצורה הזו
מערכת ice |  1
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, אריה לייב אברמס)
בדרך להפיכה בצה"ל? תלוי את מי שואלים: רעייתו של רה"מ נתניהו, שרה, עלתה לכותרות בעבר לאחר כמה אמירות בעייתיות במיוחד בהקשר למלחמה המתמשכת. היום (שלישי), עיתון "הארץ" מפרסם כי הגב' נתניהו טענה בשיחה סגורה עם קרובי משפחות החטופים כי בכירי הצבא "מעוניינים לבצע הפיכה צבאית נגד בעלי".
לאחר אמירה זו, קרובי המשפחה קטעו אותה והדגישו כי היא אינה יכולה לומר שאין לה אמון בצבא, מאחר וגורל קרוביהם תלוי בו. נתניהו הסבירה את דבריה, וטענה כי המשבר שלה הוא כנגד בכירים בצבא, ולא נגד החיילים, ואף חזרה על האמירה כי הם מעוניינים לבצע הפיכה כנגד בעלה.
מטעמה של נתניהו נמסר כי "מכת ההדלפות השקריות, המגמתיות והבלתי פוסקות על הגברת נתניהו היא עוול משווע". עוד נציין כי חלק מבני משפחות החטופים שנכחו בפגישה טענו כי הדברים כלל לא נאמרו, לכל הפחות לא בצורה הזו.
נזכיר כי בעבר נתניהו ביקשה ממשפחות החטופים "להפסיק לדבר", בטענה שבכירי החמאס מקשיבים לתקשורת הישראלית והדבר מעלה את המחיר של עסקת החטופים. אמירה זו חוללה סערה תקשורתית נרחבת, וזכתה לגינויים נרחבים מצד קרובי המשפחות, שטענו כי אין בכוונתם להפסיק להתראיין לתקשורת.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלוואי
    אא 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי הפיכה צבאית. הבעיה היא שראשי מערכת הבטחון ממלכתיים והגונים מדי. ואילו בעלך, שרה, דואג רק לעצמו והמדינה איך אמרת?: "שתשרף". והיא נשרפת.
    סגור