בארץ

וולט על הכוונת? הצעיר שעבד כשליח - ובפועל סחר בסמים

בלשי היחידה המרכזית של מחוז המרכז פשטו על מחסן ביתו של צעיר בן 20 מפתח תקווה, ומצאו כי בתיק של חברת המשלוחים וולט נמצאו סמים מסוג MDMA במשקל 1 ק"ג. הצעיר נעצר, והוא צפוי לעמוד בפני כתב אישום בגין אחזקת סמים שלא לצורך שימוש עצמי
מערכת ice | 
וולט (צילום shutterstock)
לפני כשלושה שבועות פשטו בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז על מחסן השייך למשפחתו של צעיר בן 20 מפתח תקווה, לאחר חשדות הנוגעות באחזקת סמים. במחסן נמצא תיק משלוחים של חברת וולט (בה הוא עובד), ובתוכו נמצאו כמויות סמים בכמות מסחרית.
כפי שפורסם במעריב, אתמול (ראשון), הוגשה תביעה בבית משפט השלום בראשון לציון כנגד החשוד, לאחר שנמצאו בתיקו כמות של כ-1 ק"ג סמים מסוג MDMA (שבאופן מסקרן במיוחד עשוי להיות יעיל כטיפול בפוסט טראומה), שהוסתרו בתוך שקיות וגרביים. הצעיר עומד בפני כתב אישום בגין החזקת סמים בכמות שאינה מיועדת לשימוש עצמי.
לאחרונה פורסם כי היחידה ניהלה חקירה טכנולוגית וסמויה נגד תושב הפזורה הבדואית, בן 20 גם כן, שלפני כארבעה חודשים נעצר לאחר שברכבו נמצאה שקית שקופה חשודה שהכילה קוקאין במשקל של 600 גרם. כאמור, מפרטי החקירה עולה כי חודש שעבר, בתאריך ה-24 באפריל, נהג החשוד ברכבו בכביש 4 לכיוון צפון ובאזור יבנה עצר את הרכב ונמלט רגלית. לאחר מרדף רגלי עם הבלשים, החשוד נתפס, נעצר במקום והובא לחקירה משטרתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה