בארץ

בצל המלחמה: הכנס החשוב שנערך בנגב

ראשי רשויות האשכול נפגשו בכנס ההנהה של אשכול נגב מזרחי בצל המלחמה, על מנת לקדם חיבורים ושיתופי פעולה בין הרשויות
מערכת ice | 
חיילים בשדרות (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
בכנס הנהגה של אשכול נגב מזרחי, נפגשו בצל המלחמה ראשי רשויות האשכול במטרה לקדם חיבורים, שיתופי פעולה, ושיח בין הרשויות. במהלך הכנס הוקדש חלק לאתגר ״מרחב חיים משותפים״ בו עוסק צוות החדשנות של תוכנית הזירה באשכול והתקיים דיון מעמיק של הנוכחים בהובלת טלי טבלן מנהלת צוות החדשנות באשכול וקארין לוינשטיין מנהלת אגף חברה ורווחה, אשר בסיומו חתמו ראשי הרשויות, יהודים ובדואים כאחד, על אמנה לחיים משותפים.

(קרדיט: ארן דולב)
תכנית 'הזירה' היא תכנית ארצית של CIVIX, גוף ארצי העוסק במחקר, פיתוח פתרונות לאתגרים חברתיים מורכבים, במסגרתה פועלים להקמה וליווי של צוותי חדשנות ברשויות המקומיות ובאשכולות האזוריים במטרה ליצור, להאיץ ולהטמיע דרכי התמודדות חדשניות עם אתגרים מורכבים ברשויות מקומיות בישראל, למען רווחת תושביהן. התכנית פועלת בשיתוף קרן בלומברג, מרכז פרס לשלום ולחדשנות, יד הנדיב ומשרד הפנים.
הצוות באזור אשכול נגב מזרחי סיים את שלב המחקר המקדים ומתחיל את שלב מחקר השטח בו יפגוש תושבים ותושבות ובעזרתם יעמיק ברעיונות לקידום החיים המשותפים במרחב.
טלי טבלן מנהלת צוות החדשנות: ״עוד בשלבים המוקדמים של העבודה והמחקר, זיהינו כי הכרות בינאישית תוביל לקירוב ותוריד חסמים. המפגש בין האוכלוסיות, הדיאלוג והשיח המשותף הם הצעד הראשון ליצירת אינטראקציה ושיתופי פעולה. בכדי לחיות ביחד, עלינו לפעול ביחד״
אפרת דובדבני מנכ"לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות: "המרכז הציב לעצמו כמטרה את שיקום החברה הישראלית לפי חזונו של שמעון פרס ובעזרת כלים של שלום וחדשנות. הכנס באשכול נגב מזרחי הוא המשך חזונו של הנשיא שמעון פרס. כפי שפרס נהג לומר "את העתיד לא צריך רק לדמיין. צריך ליצור אותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה