בארץ

עופר כסיף: "מקומו הטבעי של דוד לוי היה בשורות המחנה הסוציאליסטי הרדיקלי"

ח"כ עופר כסיף בריאיון ל-ice מתגעגע לדוד לוי וחושף על מה הוא מצטער במלאת 30 למותו: "מקומו הטבעי של דוד לוי היה בשורות המחנה הסוציאליסטי הרדיקלי וחבל שלא כך היה. פספוס שלנו ושלו גם יחד"
דוד זולדן |  1
ח (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, freepik)
הפוליטיקאי והמנהיג המזרחי הבולט דוד לוי שהלך לעולמו בחודש שעבר התפרסם גם בזכות החיקויים הנלעגים שנקשרו בשמו. הם נסבו על מוצאו ושפת האם שלו והצביעו על שיטה ולא על אוסף מקרים. פרדוקס? בדיחה מרה? האם מדובר בסאטירה לגיטימית או מכוערת וגזענית? תלו את מי שואלים והיכן בוחרים למקד את המבט.
בריאיון עם ח"כ עופר כסיף שמוביל מאבקים דומים לאלו שהיו מזוהים עם דוד לוי מתחוור כי קל לו להזדהות עם המורשת שהשאיר דוד לוי גם אם הוא עצמו נציג מפלגה יריבה בתכלית שהרי עדיין קיימים סעיפים מוסכמים המתכתבים עם דרכו.
אני מניח שדוד לוי היה יכול להשתלב איתך באותה מפלגה אם היתה סוציאליסטית ונטולת הזדהות פוליטית, האם אני טועה? 
"דוד לוי מסמל עבורי זן נדיר של פוליטיקאי שקול ורציני משולב בניסיון כעובד כפיים מזרחי שידע  ניצול וגזענות מהם. לטעמי, מקומו הטבעי היה אצלנו, בשורות המחנה הסוציאליסטי הרדיקלי, וחבל שלא כך היה. פספוס שלנו ושלו גם יחד".
אתה חושב שעשו לו רצח אופי?
"אין לי ספק שמסע הדה לגיטימציה הלעגני, המתנשא והגזעני שעבר, לא מעט בידי נתניהו ושופריו, פגע קשות ביכולת ההשפעה שלו. איזו החמצה לכולנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקרנים
    דוד לוי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא זכור לי שנתניהו היה בארץ בשנות השמונים( שיא הלעג כלפי דוד לוי) כרגיל משקר
    סגור