בארץ

מהומת ענק בכנסת: צעקות ודפיקות על הזכוכית - "אתם גמורים"

דפיקות על קירות הזכוכית ושלטים עם הכיתוב - "אתם גמורים". זה מה שנראה היום ביציע מליאת הכנסת, כאשר מספר מוחים הגיעו למקום והחלו להתפרע. קצין הכנסת אמר כי בכוונתו להגיש תלונה במשטרה
מערכת ice | 
מליאת הכנסת (צילום מרים אלסטר פלאש90)
כחלק מהצעדים אותם הבטיחו המוחים נגד הממשלה לעשות, היום (רביעי) נרשמה מהומת ענק בכנסת. זאת לאחר שמספר מפגינים נכנסו ליציע במליאת הכנסת, החלו להדביק מדבקות על מחיצות הזכוכית והחלו להניף שלטים עליהם הכיתוב: "אתם גמורים".
מיד עם תחילת האירוע זינקו אנשי משמר הכנסת למקום והחלו לפנות את המוחים מהמקום, לא לפני שהמוחים הצליחו לעצור את הדיון במליאה למספר דקות. בנוסף, המוחים הניחו תמונות של החטופים. לבסוף הסדר שב על כנו לאחר שאנשי משמר הכנסת השתלטו על האירוע והוציאו את המתפרעים. זאת בדומה למספר אירועים חריגים שנרשמו בתקופה האחרונה בכנסת.
 
בתגובה לאירוע מסרו מהכנסת כי "״נוכח האירוע החמור שארע הערב ביציע הציבור אשר נועד לפגוע בסדר הציבורי במליאת הכנסת, יגיש קצין הכנסת, ניצב יובל חן, תלונה במשטרה כנגד המתפרעים"
"כמו כן, תחסם כניסתם למשכן ותוגבל כניסת מבקרים ליציע הציבור. בנוסף, ועדת האתיקה תתבקש לקבל החלטה עקרונית בדבר סנקציות שיוטלו על חברי הכנסת שמוזמניהם למשכן מפרים את הסדר הציבורי". הוסיפו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה