בארץ

בהלה בתל אביב: מה גרם לפיצוץ ענק בכניסה לחנות היוקרה?

פאניקה גדולה התרחשה בכיכר המדינה שבתל אביב, כשלפתע נשמע פיצוץ ענק מעבר אחת מחנויות היוקרה שבאזור. תושבים מבוהלים הציפו את מוקד 100 של המשטרה מחשש כי מדובר בפיגוע, אך בסופו של דבר נודע כי כוורת זיקוקים התפוצצה בכניסה לחנות, ככל הנראה על ידי גורמים עברייניים. נזק כבד נגרם, המשטרה חוקרת
מערכת ice | 
כיכר המדינה (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
בהלה גדולה התרחשה אתמול (שלישי) בשעות אחר הצהריים בכיכר המדינה שבתל אביב, כשלפתע נשמע פיצוץ ענק מעבר אחת מחנויות היוקרה שבאזור, שגרם לפאניקה גדולה בקרב עוברי האורח והתושבים, שחייגו בהמוניהם למוקד 100 של המשטרה בחשד כי מדובר בפיגוע.
אט אט החל להתברר את שאירע. אלמוני הניח כוורת זיקוקים הכניסה לאותה חנות אופנה בכיכר המדינה, מה שהביא לפיצוץ אדיר ומחריש אוזניים, ואף גרם לנזק כבד ברכוש. המשטרה חושדת כי מדובר באירוע פלילי והחלה לאסוף ראיות כדי להגיע לפענוח המקרה.
בתקופה האחרונה, עולם הפשע ממשיך להטיל את אימתו, לא רק על אנשי עסקים, אלא גם על דמויות מפתח בעולם הבידור. רק לאחרונה בבניין בו מתגוררת הזמרת הישראלית, מהמוכרות בישראל, עדן בן זקן יחד עם בני משפחתה, בעלה שוקי וילדיהם הקטנים, הופתעו מאוד מקול הפיצוץ שהרעיד את הבניין השליו. לא היו נפגעים בנפש באירוע, אך נגרם נזק לא מבוטל למבנה, זאת לאחר שרימון התפוצץ במקום וגרם לבהלה ענקית.
השרידים של הרימון אותרו לאחר סריקות בזירת הפיצוץ, ועל פי ההערכות הרקע הוא סכסוך פלילי בין גורמים מוכרים למשטרה. בשל העובדה שהרימון גם אותר בסמוך לדלת ביתה, נפתחה חקירה מידית על ידי כוחות המשטרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה