בארץ

אבל בספורט הישראלי: יו"ר קבוצת הכדורגל האגדי הלך לעולמו

לפני כחודשיים חגיגה גדולה נרשמה כאשר החליטו לקרוא לאצטדיון החדש בעיר לוד על שמו של בני רגב, מי שהיה יושב הראש האגדי של הקבוצה והגיע איתה להישגים המשמעותיים ביותר בתולדות הקבוצה. היום הוא הלך לעולמו בגיל 79 והותיר אבל כבד בעיר לוד
מערכת ice |  3
כדורגל (צילום freepik)
ראש העיר לוד לשעבר ומי שנחשב ליושב הראש האגדי של קבוצת הפועל לוד, אותה הוביל בעבר את כל הדרך הארוכה מליגה ב' הנמוכה עד לליגה הלאומית בכדורגל הישראלי, בני רגב, הלך היום (שלישי) לעולמו בגיל 79.
כזכור, רק לפני מספר חודשים הוחלט לקרוא לאצטדיון העירוני החדש שנבנה על שמו של רגב, שאמנם נולד בירושלים אך הפך לאחד האנשים האהובים בלוד, כאשר הוא נחשב לאחד הסמלים ההיסטוריים של הקבוצה הוותיקה. בנוסף, רגב היה שותף להישג הגדול ביותר בהיסטוריה של מועדון הכדורגל והוא כמובן הזכייה בגביע המדינה בעונת המשחקים של שנת 1984.
אחד מראשי העסקנים של חב"ד ומי שהיה חברו של רגב ספד לו היום בהלוויתו. בנוסף הוא פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו הוא מספיד את רגב ז"ל. "ברוך דיין האמת, הבוקר נפטר מר בני רגב, ראש העיר לוד לשעבר. אני משתתף בצערם העמוק של המשפחה הנפלאה ומבכה על איבודו של ידיד נאמן ושותף לפעילות החסד. בני רגב היה ידיד חב"ד ושותף לפעילות החסד של ארגון יד- ביד". כתב גלויברמן.
  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יהי זכרו ברוך
    עופר ירוק 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו תמונה, לכבד את זכרו.
    סגור
  • 2.
    אבל
    Rali 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די עם השטויות שלכם . אבל בעולם התרבות.הספורט וכו' בנדם נפטר בשיבה טובה.
    סגור
  • 1.
    היה איש עם לב זהב
    יורם 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך דיין האמת. בני אהב לעזור לכולם. איש ישר, בניגוד לכל ההנהגה הנוכחית של עם ישראל. אגב, הוא נולד בגיאורגיה, ועלה לארץ בגיל 4. יהי זכרו ברוך!
    סגור