בארץ

"בכדי לשמור על בריאותם": כך תתמודדו עם החום הכבד בנופש

גל החום הכבד הפוקד את מדינת ישראל צפוי להמשיך לפחות עד יום ראשון, משמע הנופשים והרוחצים במהלך סוף השבוע יתמודדו עם תנאי מזג אוויר די קיצוניים. באיגוד ערים כינרת ממליצים לכם כיצד להתמודד עם השמש הקופחת
מערכת ice | 
נופשים בכינרת (צילום אושרי בן דור, איגוד ערים כינרת)
על פי תחזית מזג האוויר במהלך סוף השבוע צפוי להיות שרבי ועומסי החום יהיו קיצוניים בחלק מהאזורים. גל החום צפוי להתמתן ביום ראשון, אך מי שיצא לבלות בסוף השבוע יצטרך להתמודד עם תנאים קשים, ובאיגוד ערים כינרת פרסמו מספר המלצות לנופשים והרוחצים.
באיגוד ערים כינרת המליצו לנופשים כיצד להתמודד עם החום הכבד ומסרו: "בכדי לשמור על בטיחותם ובריאותם, מתבקשים הנופשים והרוחצים, לשהות באזורים מוצלים ולהרבות בשתייה, וכן, להגן על מכלי גז לבישול מחשיפה ישירה לקרינת השמש, העלולה לגרום לפיצוץ מסוכן. יש לרחוץ רק בחופים מוכרזים עם שירותי הצלה".
בנוסף, בתנאי מזג האוויר היבשים והחמים האלו מהווים קרקע פורייה להיתכנות שריפות והתפשטותן במרחבים דליקים, בחסות הרוחות החמות. כך רק הבוקר (שישי) פרצה שריפה ביער שוהם, שהביאה לכך שמטיילים נאלצו להתפנות מהאזור בשל הסכנה.
מכב"ה נמסר בנוגע לשריפה: "6 צוותים מתחנת איילון, כוחות קק"ל ורט"ג פועלים בשריפה שמתפתחת ביער שוהם.  ישנם מטיילים רבים ביער שכרגע מפונים על ידי כוחות המשטרה במקום. כוחות הכיבוי נפרסים כעת במספר גזרות בניסיון לתחם את הבעירה ולהשתלט על השריפה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה